Vad är det absolut värsta du varit med om i ditt liv? Har du t.ex. skämt ut dig, eller varit nära döden eller helt enkelt bara blivit "skitskraj"???
Jag säga så mycket som att jag ett flertal gånger har varit nära döden och vad jag kommer ihåg inte skämt ut mig för mycket men också blivit "skitskraj"
Ex.1: Min bror N. kastade en gång (för länge sedan) ett krocketklot (i rent raseri och förbannelse) mot mitt huvudet men som tur var
så missade det mig med ca 1-2 cm puuuh!
Ex. 2: På Lisebergs spökhotell Gasten fick jag gå först i "tåget" och fick tygskynket i ansiktet
!
Ex. 3: Fick panik och trodde det var kört när jag åkte Frittfal på Grönan
!
How about you?
R: Ex. 4: Jag och min bror höll på att sugas ut i Medelhavet av dess strömmar när vi badade på nordsidan av Kreta!
Jag säga så mycket som att jag ett flertal gånger har varit nära döden och vad jag kommer ihåg inte skämt ut mig för mycket men också blivit "skitskraj"
Ex.1: Min bror N. kastade en gång (för länge sedan) ett krocketklot (i rent raseri och förbannelse) mot mitt huvudet men som tur var
så missade det mig med ca 1-2 cm puuuh!Ex. 2: På Lisebergs spökhotell Gasten fick jag gå först i "tåget" och fick tygskynket i ansiktet
!Ex. 3: Fick panik och trodde det var kört när jag åkte Frittfal på Grönan
!How about you?
R: Ex. 4: Jag och min bror höll på att sugas ut i Medelhavet av dess strömmar när vi badade på nordsidan av Kreta!
) med skidor och stavar lite varstans och med en JÄVLA ryggmuskelsträckning så jag fick åka till sjukstugan

Comment