[citat=Beatbox][citat]I så fall kan du lika gärna betala en medlemsavgift till den lokala frimurarlogen. Av solidaritetsskäl alltså.[/citat]
Om det visar sig att en stor del faktiskt "har nytta" av frimurarlogen så kanske det inte är en dum idé. [/citat]Du är i alla fall konsekvent.
Är du medlem i Frälsningsarmén, eller alternativt stödjer dem ekonomiskt?
Om det visar sig att en stor del faktiskt "har nytta" av frimurarlogen så kanske det inte är en dum idé. [/citat]Du är i alla fall konsekvent.
Är du medlem i Frälsningsarmén, eller alternativt stödjer dem ekonomiskt?
Comment