Sitter här och fyller i en anmälan om utträde ur Svenska Kyrkan och funderade på hur det är med andra wF:are. Är ni med i Svenska Kyrkan eller inte? Planerar ni att gå ur kanske?
Jag tänker gå ur av den enkla anledningen att jag inte kan komma på en enda anledning att vara kvar i Svenska Kyrkan. Nej, tror inte på gud
Jag tänker gå ur av den enkla anledningen att jag inte kan komma på en enda anledning att vara kvar i Svenska Kyrkan. Nej, tror inte på gud

)
Comment