[wF-betting '07] - När brinner bocken?

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Web-Tor
    Medlem
    Smurf
    • 2000-11-03
    • 11794

    #1

    [wF-betting '07] - När brinner bocken?

    Förra året överlevde julbocken i Gävle. Hur tror ni att det går i år?

    Följ bocken live
    45
    - 23 december
    24.44%
    11
    24-31 december
    26.67%
    12
    1 januari -
    4.44%
    2
    Den klarar sig helt
    44.44%
    20

    The poll is expired.

    /Tor
    Jag och mina bilder.
  • obelix
    Medlem
    • 2002-09-14
    • 3722

    #2
    hoppas att bockafan brinner i år.
    Don't Pee on My Leg and Tell Me It's Raining

    Comment

    • visslaren
      Medlem
      • 2001-07-27
      • 770

      #3
      Originally posted by obelix
      hoppas att bockafan brinner i år.
      Instämmer till fullo!
      Vad är en jul utan en brinnande bock?
      All hail the penguins
      Spelmedia.se - Bilder, videos, recensioner, osv
      Arvid Österlund - Penguins are forever

      Comment

      • jonne
        Medlem
        • 2001-01-02
        • 1097

        #4
        Fanns ju tom lite rolig läsning i ämnet
        "Some people get lucky and kill two birds with one stone. Chuck Norris once killed four birds with half a stone. What's that? You say there's no such thing as half a stone? The four dead birds didn't think so either."

        Portfolio - 3D, foto, grafik
        Portfolio - Fotosidan.se

        Comment

        • Danne V
          Medlem
          • 2006-08-02
          • 7685

          #5
          Originally posted by Web-Tor
          Förra året överlevde julbocken i Gävle. Hur tror ni att det går i år?
          Den överlever väl hela tiden fast den ibland brinner? Är det verkligen inte exakt samma getabock, gamle Bruse, som kommer tillbaka år efter år?

          Fan....nu blev jag desillusionerad.....
          Med vänlig hälsning från
          Danne
          ------
          Proformica.com Marknadsföring, webbdesign, webbhotell osv, mm..
          Sacred Skin Ny bok om Sak Yant, traditionell, spiritistisk thailändsk tatueringskonst
          Våga Vägra
          FaceBook

          Comment

          • Sharkie
            Medlem
            • 2003-10-09
            • 865

            #6
            15/12 brinner den, nån gång mellan klockan 23-03.

            (om den nu brinner då, observera att jag INTE åker till Gävle för att bränna en bock - jag är oskyldig!!)
            /Sharkey

            StoffesFoto.se - Mina bilder, inte dina!

            Comment

            • altack
              Medlem
              • 2004-02-23
              • 830

              #7
              Den kommer inte att brinna, tyvärr.
              //Martin

              Comment

              • tillmar
                Medlem
                • 2002-09-08
                • 736

                #8
                Hoppas den brinner, men tror inte det tyvärr

                Comment

                • Dryden
                  Medlem
                  • 2002-08-03
                  • 12245

                  #9
                  Jag tror tyvärr att den brinner tidigt, eftersom Gävleborna är mer eller mindre revanchsugna efter fjolårets debacle.
                  resebloggen # twitter # instagram

                  Comment

                  • Vide
                    Medlem
                    • 1999-12-05
                    • 6094

                    #10
                    Kan det riktas misstanke om någon skulle "gissa" rätt?
                    Lite musik: VideGeiger.com och iTunes

                    Comment

                    • Auric
                      Medlem
                      • 2007-10-11
                      • 346

                      #11
                      vet man nåt år vem som har grillat bock?

                      Comment

                      • Pace
                        Medlem
                        • 2001-06-25
                        • 5947

                        #12
                        För att citera mitt tidigare själv:
                        Originally posted by Pace
                        Det är ju det mest upphetsande varje jul. Klart bockafan ska brinna.
                        Take your god and shove him

                        Comment

                        • Auric
                          Medlem
                          • 2007-10-11
                          • 346

                          #13
                          Originally posted by Pace
                          För att citera mitt tidigare själv:
                          bor du i Gävle?

                          Comment

                          • visslaren
                            Medlem
                            • 2001-07-27
                            • 770

                            #14
                            Auric: Ja, en del år har man fått fatt på den/de som gjort det. Här finns lite att läsa om tidigare års bockar http://sv.wikipedia.org/wiki/G%C3%A4vlebocken
                            All hail the penguins
                            Spelmedia.se - Bilder, videos, recensioner, osv
                            Arvid Österlund - Penguins are forever

                            Comment

                            • Söderlund
                              Medlem
                              • 2003-07-28
                              • 788

                              #15
                              Klarar sig helt!

                              Comment

                              Working...