[wF-betting '07] - När brinner bocken?
Collapse
X
-
Instämmer till fullo!Originally posted by obelixhoppas att bockafan brinner i år.
Vad är en jul utan en brinnande bock?All hail the penguins
Spelmedia.se - Bilder, videos, recensioner, osv
Arvid Österlund - Penguins are foreverComment
-
"Some people get lucky and kill two birds with one stone. Chuck Norris once killed four birds with half a stone. What's that? You say there's no such thing as half a stone? The four dead birds didn't think so either."
Portfolio - 3D, foto, grafik
Portfolio - Fotosidan.seComment
-
Den överlever väl hela tiden fast den ibland brinner? Är det verkligen inte exakt samma getabock, gamle Bruse, som kommer tillbaka år efter år?Originally posted by Web-TorFörra året överlevde julbocken i Gävle. Hur tror ni att det går i år?
Fan....nu blev jag desillusionerad.....Med vänlig hälsning från
Danne
------
Proformica.com Marknadsföring, webbdesign, webbhotell osv, mm..
Sacred Skin Ny bok om Sak Yant, traditionell, spiritistisk thailändsk tatueringskonst
Våga Vägra
FaceBookComment
-
15/12 brinner den, nån gång mellan klockan 23-03.
(om den nu brinner då, observera att jag INTE åker till Gävle för att bränna en bock - jag är oskyldig!!)Comment
-
För att citera mitt tidigare själv:
Originally posted by PaceDet är ju det mest upphetsande varje jul. Klart bockafan ska brinna.Comment
-
Auric: Ja, en del år har man fått fatt på den/de som gjort det. Här finns lite att läsa om tidigare års bockar http://sv.wikipedia.org/wiki/G%C3%A4vlebockenAll hail the penguins
Spelmedia.se - Bilder, videos, recensioner, osv
Arvid Österlund - Penguins are foreverComment
Oderland
Collapse

Comment