Idag har jag...
Collapse
X
-
Med vänlig hälsning från
Danne
------
Proformica.com Marknadsföring, webbdesign, webbhotell osv, mm..
Sacred Skin Ny bok om Sak Yant, traditionell, spiritistisk thailändsk tatueringskonst
Våga Vägra
FaceBookComment
-
...kommit hem från Gbg, var på Way out west, avslutningen med Prince var ju helt enorm! Killen är ju kungen av musik, dessutom är han fortfarande grym på att dansa, ett nummer vara bara dans, kan inte förklara men det var en spektakulär syn...
/red: läs själva: http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle13461541.abLast edited by Danny; 2011-08-13, 10:39.Comment
-
...kommit hem från Göteborg igen! Den här gången var det Kayne West som var huvudakten, han var rätt bra
...funderat på hur trött man kan bli innan man somnar på stolen, känns som det är nära nu...Comment
-
Kul. Not.
(Men jag tror jag innehar rekordet - före mobiltelefonernas tid.
Reste till Färöarna, en by som hette Klaksvik för ett möte. Snubben var inte hemma. Han hade dragit på fisketur. Grannarna sa att han nog blir borta några dagar.
Tog in på byns kafé som hade ett rum på övervåningen. Väntade en vecka. Då kom han hem. Mötet tog 20 minuter. Han bjöd inte ens på kaffe. Och inte var han särskilt bekymrad över att ha glömt mötet heller...)Med vänlig hälsning från
Danne
------
Sacred Skin Ny bok om Sak Yant, traditionell, spiritistisk thailändsk tatueringskonst
Våga Vägra
FaceBookComment
-
Här skulle jag vilja ha haft en gillaknapp!Kul. Not.
(Men jag tror jag innehar rekordet - före mobiltelefonernas tid.
Reste till Färöarna, en by som hette Klaksvik för ett möte. Snubben var inte hemma. Han hade dragit på fisketur. Grannarna sa att han nog blir borta några dagar.
Tog in på byns kafé som hade ett rum på övervåningen. Väntade en vecka. Då kom han hem. Mötet tog 20 minuter. Han bjöd inte ens på kaffe. Och inte var han särskilt bekymrad över att ha glömt mötet heller...)
Amatörer gör det de kan. Klåpare gör det de inte kan.
Walt DisneyComment
-
Danne V: haha, men ärligt, man kan nog ha tråkigare än att vänta på Färöarna
dit skulle jag vilja åka, sökte sommarjobb där en gång men inte fick jag det. Skapligt rekord var det nog iaf
Comment
-
...sett på när Östersund blivit strömlöst. Är det surjämtarna som tycker att vi klarar oss utan moderniteter som elektricitet eller?
...suttit i samtal med chefen som bad mig godkänna ett planerat strömavbrott. Vårt samtal bryts ju eftersom växeln havererar när strömmen poffar. Bra tajming.
Comment
-
En vecka i Klaksvik, 1.000 invånare som du inte förstår och som inte förstår dig, i november (regn, dimma, halv storm), klädd för ett kort möte inomhus, med ombyten för 1 dag, utan reskassa för en vecka, i ett rum som höll 14 grader C, utan böcker, TV, tidningar....
Du har ingen aning....
Med vänlig hälsning från
Danne
------
Våga Vägra
FaceBookComment
-
Oderland
Collapse
Comment