...välkommen Haglis! (det namnet får mig att tänka på... den där snubben i Harry Potter, han hette nåt liknande, vad nu det var. snyft, nu saknar jag Harry ju)
.. Hittat tillbaks till forumet jag spenderade tid vid som fjortonåring! ***WEEEEBFORUM*** Mohaha. Four years ago now. Kanske dags att hänga lite här? We will see.
...varit på fältet, igen!!! Tre ggr på kort tid, men det har ju också varit finväder. Ikväll var det ju veckans flygning där också så då kom lite mer folk. Kul kul! Börjar gå rätt bra också, speciellt nu när jag flugit regelbundet ett lite. Så... jag kan rekommendera er att aldrig börja med radiostyrda helikoptrar, det är väldigt beroendeframkallande!!!
...kommit hem och sett klart Sällskapresan I, vilken kunglig film det är!!!! "Bärra hem Berra!" haha, de två är ju klart bäst i den filmen iaf.
How to attract beauty’s eyes? How to become the hot topic of public? I will teach you several methods of dressing. First, T-Shirt match jeans. Second, POLO Shirt match shorts. Thirdly, free match. The most important is make sure you looks concise and clean. You can see the link www.fromonesite.com.
Comment