... gått upp i ottan för att börja felsöka i mjukvaran som la av igår. Har svårt för engelska texter och är man trött så underlättar inte det kan jag säga.
Amatörer gör det de kan. Klåpare gör det de inte kan. Walt Disney
...reggat mig western union och försökt betala på ett tredje sätt hos ett firma i Hong Kong, men nu fungerar inte WU's tjänst! Kan inte vara meningen att jag ska beställa det där, helt klart.
...inte fått mina helikopterservon
...fått min kabelbeställning med t ex en All-To-HDMI-grunka, som tyvärr inte verkar fungera så bra... *suck*
..börjat ett jätteprojekt på jobbet, sitta och koda in artiklar i webshopen, bara sådär 10 000 stycken...
..inga problem med att ha nåt att göra närmsta tiden.
My motor is stalled but my wheels are still spinning.
..tagit en paus från Excel för att istället sätta in mig i det nya servicesystemet - jösses, totalt annorlunda upplägg och om gammelgubbarna tycker att det nuvarande systemet är avancerat och svårt...
..lagt öl på kylning inför morrondagen.
...varit till Biltema för att handla ny lampa till kupébelysningen.
...försökt montera ovanstående men det blev nån kortis och den gick sönder, stod utanför Biltema men orkade inte böka nåt mer utan åkte till firman dit jag skulle.
...kommit till firman och ska mecka vidare men märker då att "door"-säkringen gått! Och jag har ingen sådan 30A säkring, den går till centrallås och larmet också. Biltema hade hunnit stänga då också, frustrerande värre!
...fortsatt mecka helikopter på firman, det går sådär kan man säga! Har just blivit klar och den flyger inte riktigt bra. Typiskt, det är en stor flygardag imorgon också kommer man dit med halvdana grejjer... inte min dag idag, helt klart
..märkt att Media Markt i Kungens Kurva inte håller samma priser som Media Markt i Barkarby.
..funderat på om man skulle låna firmaskåpet på måndag för lite shopping?
Comment