...fått internet!!! Heja Bredbandsbolaget. Först kopplar de in det här. Men något är fel på vägen. Så får jag vänta ytterligare på att det ska åtgärdas. Ja då ska det funka idag. Får en IP men kan inte använda för det måste aktiveras, men de har glömt att flytta aktiveringen mjukvarumässigt så jag får ringa kundtjänst så får han fixa det. Efter TREDJE fixet funkar det nu äntligen!!! (de borde fixat allt detta på en gång, inte nog med det. De har inte haft någon dialog med Telia för nu funkar inte telefonin!!! satan i gatan!!! orkar inte bråka mer nu, telefon kan jag vara utan bara jag har internet) /red: Glömde tillägga att de hade skickat ut ett nytt modem till min gamla adress 30 mil bort, fint, hoppas jag inte behöver betala återsändningsavgift.
...äntligen börjat få fason på nya jobbdatorn. En Dell T1500 med Core i7, 6 Gb RAM och Intel SSD samt 500 Gb slödisk. Nice!!!!
. Det följde med en dekal med SSD'n som det står "Speed Demon" på, den satte IT-chefen på datorn och sade "alltid retar det någon". Haha, gör det nog.
...börjat få fason på nya lägenheten också efter flytt till Norrahammar i Jönköping. Står en väldig massa prylar överallt men nu kan jag iaf laga mat och gå på muggen. Ska fixa lyse i hallen nu....
...äntligen börjat få fason på nya jobbdatorn. En Dell T1500 med Core i7, 6 Gb RAM och Intel SSD samt 500 Gb slödisk. Nice!!!!
...börjat få fason på nya lägenheten också efter flytt till Norrahammar i Jönköping. Står en väldig massa prylar överallt men nu kan jag iaf laga mat och gå på muggen. Ska fixa lyse i hallen nu....

Comment