...gästföreläst på en databaskurs. Kul när studenterna gillar det!
...insett att det här med OpenLayers, ExtJS och GeoExt är en soppa som kräver större passion för javascript än vad jag själv har.
...upptäckt att Tydal verkar ha desto större intresse för ovanstående! Risken för konsulttimmar är överhängande.
...sett blommande backsippor och hört årets första näktergal!
Att du hört från många håll att den skulle vara bra och därför hade du kanske för höga förväntningar på den när du såg den?
Idag har jag en gräslig huvudvärk. Inte helt kul att tvingas försöka förklara kod för snälla, men okunniga människor. Snudd på modermodemsdiskussioner, vad svarar man när de frågar helt galna saker?
Men ikväll blir det relaxbad med tjejerna!
..handlat på City Gross och muttrat över att mitt kundkort (så man kan självscanna ) spruckit längs med magnetremsan och kräver ett minst sagt varsamt handlag. Borde nog beställa ett nytt nån dag när jag kommer ihåg det.
..kommit hem och hittat ett brev från City Gross på hallmattan - med ett nytt kort! Det var den snabbaste leverans jag nånsin varit med om...
My motor is stalled but my wheels are still spinning.
..letat fram cykeln ur källarförrådet, smort upp den och gett mig iväg på årets premiärtur.
..trampat och gått runt på stan i över tre timmar - vilket kalasväder!
My motor is stalled but my wheels are still spinning.
Comment