...just råkat ta bort min katalog med filmer!!!!!!!!!!!!! aahh.... undelete-program nästa!!! lite svårt att se vilken katalog som är markerad i Windows 7 tycker jag...
Gör jag varjedag fast då kallas det att åka till jobbet.
... hämtat yngstingen från deras öppet hus på skolan.
... pluggat dager och mörkersignaler (mudderverk äger! Det är så många signaler att det inte går att missta sig på vilket fartyg det gäller).
... spolat ner Al, han har bockat upp fenorna.
/M@rre
[Ett fynd är något du inte behöver till ett pris du inte kan motstå]
[Begrepps Joel]
Och andra användbara Tegsuttryck
...just råkat ta bort min katalog med filmer!!!!!!!!!!!!! aahh.... undelete-program nästa!!! lite svårt att se vilken katalog som är markerad i Windows 7 tycker jag...
...undeletat det mesta av det där, bara några mindre viktiga saker som inte gick att rädda
...fått min nya duschblandare och bytt ut den gamla nu! Vad skönt att kunna duscha i riktigt varmt vatten istället för ljummet +/- 10 grader lite lagom varierande. Lyx! kolla
...köpt en energimätare! Där kan man se typ allt, inkl totalkostnad. Ser att min dator + skärm drar 119W när jag sitter här och småsurfar. När jag belastade den med lite tyngre saker gick den på 147W
Etech PM300. Den är helt ok, fast under 10W eller så ska man helst inte mäta med den för då är den inte så precis, läste jag i ett test. Men det spelar ingen roll i de flesta fall ju.
Comment