...fått kramp i vänster vad - i sömnen!
Idag har jag...
Collapse
X
-
...lämnat in hemtentan innan tolvslaget och överträffat mig själv genom att överhuvud taget kunnat skriva den med mamma på besök! Hon sov över här de senaste två dagarna, mer eller mindre av misstag på grund av ett missat tåg. Trodde aldrig jag skulle lyckas med en sån bravad!
*stolt* (Kan ju tillägga att man i en 1½:a måste vistas i samma rum hela tiden...)
/red. NU kan jag äntligen fira min födelsedag... i... öh.. 5 minuter till!
Comment
-
Tagit farväl av en kompis som stannade över natten.. äntligen får jag sova (iaf en timme, för sen ska jag till skolan
)!
Comment
-
...sett ett flygplan vingla in mot Frösö flygplats. Det blåser hårt, och långt över de 10m/s som Forecastfox rapporterar om.
...kokat kaffe i sömnen. Till och med då blev det gott.
...eventuellt spräckt en deadline.
...försökt att lösa problemet med att åka hem från jobbet vid 23-tiden ikväll. Ingen lycka än så länge.
Dagen har knappt börjat.Comment
-
-
Gått hem från jobbet magsjuk
nåväl, king kong till xbox 360 väntade hemma, så jag överlever nog, tur att man kan pausa mellan toabesöken...Sanningen är störst, men EG-rätten har företräde
eight-thirty res at Dorsia | Mister One Million | jag var där | Klauz!Comment
-
-
Verkligen tur att man kan pausa mellan toabesöken. Jag vill nästan lägga en pizza över spelet (PS2). Jag tycker nog att du ska driva tiden med något trevligare.Originally posted by magnusfeldthGått hem från jobbet magsjuk
nåväl, king kong till xbox 360 väntade hemma, så jag överlever nog, tur att man kan pausa mellan toabesöken...Comment
-
Tänkt jag skulle börja plugga ända sedan jag vaknade men har kommit saker emellan hela tiden, t ex en polare kom och våldgästade... att det ska vara så svårt...Comment
-
Har precis vaknnat efter en underbar skönhetssömn efter skolan.Comment
-
Upptäckt att mitt akvarium läcker mera
Nu lägger de i botten så får vällta upp de o silicona o fixa" The problem with America is stupidity. I'm not saying there should be a capital punishment for stupidity, but why don't we just take the safety labels off of everything and let the problem solve itself?"Comment
Oderland
Collapse
Comment