... blivit trött på att det ta mig tusan är omöjligt att hitta en lägenhet i Göteborg med vettig hyra. Någon som har en över?
Idag har jag...
Collapse
X
-
.. lyckats uppdatera och lägga in ny musik på min Pacemaker.
(å provkört, snacka om grym uppdatering!)Comment
-
-
... lite förvånat upptäckt en bild jag tagit i dagens metro .. erhm .. de visste jag faktiskt inte om!Comment
-
...fixat några foton till handelsministern!
...varit till handelskammaren och hämtat lite papper
...varit till NetOnNet Slagsta och hämtat en julklapp
...kommit hem lite sent och ser att det hänger en stor Posten-påse på dörrhandtaget!!! Öhh, hallå. Det är tur att man har ärliga grannar! Annars hade ju mina leveranser från CDOn och DiscShop fått fötter direkt. Men iaf, nu fick jag dem till slut och det var ju kul, men jag märkte att jag glömt att beställa en av de skivor jag mest ville ha!! Fan så frustrerande, måste jag gå på stan imorn och handla den till dyrt pris...
...tränat för första gången på sex veckor!! Det var k-u-l!!! Längtar till nästa gång. Glömde skorna hemma, men skor är för mesar
Comment
-
...varit på stan och tänkt handla skiva och bok, men det var så dyrt, boken kostade 359 kr istället för 99 kr på nätet. Ska det vara så stor skillnad så... tyvärr bokhandeln
...gett bort en julklapp lite tidigare och fått höra att den var väldigt uppskattad
...klippt mig
Comment
Oderland
Collapse
Comment