.. upptäckt att displayen på min mobil är spräckt.. nån som vet nån billig och snabb reparatör i stockholmsområdet som kan fixa det? Annars blir det mumien.
Idag har jag...
Collapse
X
-
-
Jag såg ett par ställen som hade hand om det i närheten av kungsholmen, dålig koll på pris och bra de är men ja...Originally posted by jofawe.. upptäckt att displayen på min mobil är spräckt.. nån som vet nån billig och snabb reparatör i stockholmsområdet som kan fixa det? Annars blir det mumien.
... åkt på biljettkontrollbot. Ajdå, det sved rätt hårt i plånboken."1 + 1 = 11"Comment
-
...knatat runt på stan i hopp om fin julskyltning, stor besvikelse. Blev dock lite smått o gott inhandlat, så rätt bra i alla fall..!
...skaffat rätt sorts mejslar, nu blir det hårddiskuppgradering i MacBooken, baj baj 160 Gb, hello 320 Gb
...beställt pizza, smaskens!
Comment
-
.. beställt reparation av min mobil på mumien.se :|Comment
-
...återigen frossat i den lokala nyhetstorkan.
Comment
-
.. blivit egenföretagare
Comment
-
Grattis och välkommen ut i konsultträsketOriginally posted by jofawe.. blivit egenföretagare

.. Åkt hem på lunch
.. Bytt strumpor
.. Funderat på vad vi ska äta till kvällen?
Tänk om man räknade dyktid i hur långt bubblorna man blåst under ett dyk färdats till ytan... Undrar hur långt jag har dykt då?
Min blogg | Mina Flickr bilder | Jag på fejjan | CanonforumComment
-
..kollat på Äntligen Hemma och gapskrattat åt tävlingen.
My motor is stalled but my wheels are still spinning.Comment
-
...skaffat mig en svart iPod Nano på 16 GB, Applesjukan har definitivt drabbat mig, fast gullig är den
Comment
-
Oderland
Collapse
Comment