..hostat som en besatt, fortsätter det såhär blir det första sjukdagen på evigheter i morron - känns inte helt bra att hosta sig dubbelvikt när man snackar med kunder i butiken...
My motor is stalled but my wheels are still spinning.
... gått ner till tvättstugan
... upptäckt att nån snott min tvätt-tid
... h4xx0r34t tvättmaskinen så att den hostade ut tvätten och slängt den i en tvättkorg där jag lagt en _mycket_ argt skriven lapp.
... startat mina maskiner
... oroat mig för att nån kissat eller nått sånt i tvättmedelsdispensern på mina maskiner ..
varför skulle någon göra det? har du så usla grannar så borde jag flytta om jag var i dinna kläder
(folk brukar bli förbannade om man kommer och snor tillbaka sin tvätt- tid som de snott från en)
Denna gång klarade jag mig dock, hade ett oehört givande samtal med en ganska sur kille i tvättstugan.. men han var tyst sen.
... mått rätt bra över att få ut lite aggressioner
... grundmålat toadörren och larmskåpet i hallen..
(folk brukar bli förbannade om man kommer och snor tillbaka sin tvätt- tid som de snott från en)
Denna gång klarade jag mig dock, hade ett oehört givande samtal med en ganska sur kille i tvättstugan.. men han var tyst sen.
Kul det där med tvättstuga. Har plockat ur en tvättmaskin(nystartad) och lagt i en stor hink när någon snodde min tvättid. Och en annan gång snodde jag åt mig nyckel och tog upp den till lägenheten. Snacka om moloken tjej som fick be om ursäkt med sin pappa hängandes över axeln
.. Jobbar över igen.
.. Haft en jobbig lunch.
.. Pluggat lite ekonomi.
.. Borstat tänderna.
Tänk om man räknade dyktid i hur långt bubblorna man blåst under ett dyk färdats till ytan... Undrar hur långt jag har dykt då?
...instämt i att man bara borde slänga ut folks fusktvätt när de snott tvättider. Har gjort det flera gånger.
...tränat!
...funderat.
...funderat lite till.
...funderat än mer.
Comment