.. vi upptäckte att den hade larm när vi var i finland i helgen.. dock bara för att en kompis satt kvar i bilen när jag tankade den och skulle ut ur den när jag gick in å betalade.
.. fixat klart bilderna från fredagskvällen på Sweapsound.. nu ska de bara lägga upp dem med
... Haft en helkväll efter jobbet med återfunna gamla vänner.
... spelat kortspelet Magic the gathering med ovan nämnda vänner.
... gått 5 km i regn och elak blåst klockan 00.30 - 01.05 för att kunna komma hem. Det är inte lätt med bussar ibland. Det blev smått kyligt om öronen.
... bestämt att nu är en bra tid för läggning för det är jobb imorgon. God natt allesammans!
..haft en långtråkig dag på jobbet igen.
..handlat lite på CityGross på hemvägen - fan, man skäms ju nästan om man inte kommer ut med minst två proppfulla pappkassar som alla andra...
..funderat på varför Irc inte vill leka med mig.
..bestämt mig för att se färdigt på The Stand (Pestens Tid) i kväll, veckans fynd på Discshop!
My motor is stalled but my wheels are still spinning.
.. Försökt byta packning i toaletten men upptäckt att jag naturligtvis fick fel packning.
.. Ätit hämtmat och tagit ett glas vin.
.. Trilskats med mat till dottern som inte alls vill äta idag. Utan tar in maten i munnen och två sekunder senare väljer att kasta den tugganden sörjan någonstans i rummet.
Tänk om man räknade dyktid i hur långt bubblorna man blåst under ett dyk färdats till ytan... Undrar hur långt jag har dykt då?
Comment