Inte allt för länge till. Den 25 november försvinner min gametid och det finns inga pengar till förnyelse. Förmodligen innebär det att jag försvinner ur spelet för gott.
finns s.k. "Bakis" tabletter på teknikmagasinet jag har inte provat men enligt min kompis så ska dom fungera.
Resorb vätskeersättning funkar utmärkt. En tablett/glas innan utgång, ett glas vid hemkomst och kanske ett morgonen efter.
...kommit hem från en polares svensexa i jönköping. Kulkul!
(...med hjälp av resorb-behandlingen mått riktigt bra idag. Men det kanske också beror på att vi var rätt städade igår )
..kommit hem från en polares svensexa i Jönköping (japp, samma som kaj bevistade). Kul som fan, men jag har en blånagel från när vi körde soft air gun som gör nåt löjligt ont - fortfarande.
..hälsat på hos mina gamla arbetskamrater på K-rauta. Nästan som att komma hem.
..suttit på en Swebus i fyra timmar där jag hamnade näst längst bak i det trängsta sätet i hela bussen. Är man över 1.90 sitter man kloss an mot sätet framför. Aj.
..upptäckt i höjd med Årsta att han som satt bakom mig var en gammal student från Jönköping, det vart tio minuters snack istället för fyra timmar.
My motor is stalled but my wheels are still spinning.
Comment