Originally posted by magnusfeldth
Idag har jag...
Collapse
X
-
...insett att jag måste göra något åt den där satans jävla mattekursen jag har liggandes...
Comment
-
.. Fått en jäkligt onödig pbot på 700:-// Nicro
En dator gör att du kan slösa bort tiden på ett effektivt sätt.
www.nicrobild.se www.nicro.seComment
-
...spelat match och förlorat med 1-0, en jäkla turboll som vinden tog tag i ändrade bollens bana
» Dagene kommer én og én, ikke i bunter.
------------------
www.rwmedia.se
www.konsertfotograf.nu
www.weddingphoto.nu
www.tandemfoto.nu
------------------Comment
-
Innebär det att du någon gång fått en nödig pbot på 700:-?Originally posted by Nicrosoft.. Fått en jäkligt onödig pbot på 700:-
Jag har spenderat dagen med att försöka hitta bra och trovärdiga argument till varför jag inte skall lägga en stor del av dagen på att klippa gräsmattan. Har gett upp nu, men å andra sidan är klockan för mycket för dylika aktiviteter så på något sätt känner jag mig rätt nöjd med slutresultatet trots allt.------- Sometimes I lie awake at night, and I ask, 'Where have I gone wrong?'
Then a voice says to me, 'This is going to take more than one night.-------Comment
-
Hmm känner igen mig.. Men nej jag har inte bytit kabel. Det fungerade ju bra igår! Tror ni kabel gått av under natten eller? ComHems support är under all kritik (enligt mig iaf).Originally posted by Dryden...svurit över min skitdigitalbox och ComHem. Bildfrysningar och pixlar hela tiden, plus att ljudet laggar som aldrig förr. Nu har det blivit mer och mer sånt de två-tre senaste veckorna. "Har du bytt antennkabel?" är den stående frågan när man ringer kundtjänst. "Ja, femtioelva gånger..." är mitt stående svar. Skräp!
.. Firat dottern ytterligare. Några som inte kunde komma på kalaset igår kom idag.
.. Haft pizzakväll med kompisarna (Skönt att slippa äta kött och potatissallad fler gånger. Gjort det tre måltider i rad (utom frukost då)).
.. Skickat iväg mer päron med kompisarna. Äntligen börjar det minska lite på trädet.
.. Äntligen tagit kväller. Känns som hela helgen bara försvann. Varit folk här från tidig lördagmorgon tills nu.
Tänk om man räknade dyktid i hur långt bubblorna man blåst under ett dyk färdats till ytan... Undrar hur långt jag har dykt då?
Min blogg | Mina Flickr bilder | Jag på fejjan | CanonforumComment
-
Ja, de gjorde i och för sig en felanmälan åt mig idag men det känns ändå som att de skyller på antennkablar hit och dit.Originally posted by ZaimanHmm känner igen mig.. Men nej jag har inte bytit kabel. Det fungerade ju bra igår! Tror ni kabel gått av under natten eller? ComHems support är under all kritik (enligt mig iaf).Comment
-
-
Dessutom så kommer ComHem sluta sända Discovery Mix från och med 1 september. Min favoritkanal.
Comment
-
...förbannad på golvbrunnen i mitt badrum, vattnet dunstar och vattenlåset försvinner på mindre än 12h
» Dagene kommer én og én, ikke i bunter.
------------------
www.rwmedia.se
www.konsertfotograf.nu
www.weddingphoto.nu
www.tandemfoto.nu
------------------Comment
-
... kommit hem ifrån Öland.
... handlat två par skor till dotter. Tusan vad hon växer hela tiden.
... försökt jobba ett par timmar. Det slutade med att jag kollade på Scrubs och drack whisky.
Om jag var blygsam,skulle jag vara perfekt
><((((º>Comment
-
(läs igår)
...funnit.
...plockat.
...rensat.
...smörstekt.
...lagt på smörgås.
...njutit.
Attached FilesComment
Oderland