Vaknat klockan 4 på natten, mått pyton, blivit bättre, gått till jobbet, jobbat, gått hem och ser nu fram emot en lugn kväll med vila.
Idag har jag...
Collapse
X
-
Sanningen är störst, men EG-rätten har företräde
eight-thirty res at Dorsia | Mister One Million | jag var där | Klauz! -
Med hjälp av sonen bytt mottagarhuvud på parabolen och kopplat in fler digitalboxar i huset. Nu kan vi se på TV i fler rum!
Måste ju erkänna att jag var rätt imponerad av 16-åringen som utan minsta rädsla klättrade upp på taket och skötte monteringen alldeles själv trots att varken han eller jag gjort något sådant förut.Comment
-
...fått förklarat för mig varför mina csn-pengar inte dykt upp än. Uppenbarligen är jag inte registrerad på kursen jag läser. Mycket underligt då jag var närvarade på 3 heldag-studier under föregående vecka med närvarokontroll varje dag.
Comment
-
Fått reda på att jag torskade på fysiktentan som jag satsade på... nu måste jag skriva om den, två dagar efter tentan i kursen jag har nu... underbart!!!
Comment
-
-
Exakt hur kan ett danssteg se häftigt ut, förutom när det gäller typ snurra på huvudet, vilket jag betvivlar att du har lärt dig idag?Mistook for aspiring third world poster childrenComment
-
-
-
Tjejen står precis framför killen och båda gör Charleston-steg samtidigt, lite hukade och håller händer. Baksteg vänster, kick vänster fram, kick höger fram, kick höger bak samtidigt som man sträcker ut armarna i motsatt riktning som benen. Koordination när den är som bäst. Det ser ballt ut!Originally posted by Lizard KingExakt hur kan ett danssteg se häftigt ut, förutom när det gäller typ snurra på huvudet, vilket jag betvivlar att du har lärt dig idag?
Comment
-
Haft tenta i statistik. Enda bra med den är att klassen ska supa bort minnet av den på lördag.
Comment
Oderland
Collapse
Comment