Klappat 4 pers på käften ! *ler* (Kickboxningsträning)
Idag har jag...
Collapse
X
-
vaknat upp i en soffa o spenderat 10 min på o komma på vart ja va nånstans
Alkohol e farliga saker" The problem with America is stupidity. I'm not saying there should be a capital punishment for stupidity, but why don't we just take the safety labels off of everything and let the problem solve itself?"Comment
-
-
Nä tyvärr inte men på emulator.Originally posted by DannyCoolt!!! På Amiga?? bara för det ska jag spela Giana Sisters sedan...
Golder Axe, lotus, moonstone, pinball dream/fantasy, lemmings, superfrog mflComment
-
varit på 25års kalas o festa bort för mycke pengar o för mycket lever
" The problem with America is stupidity. I'm not saying there should be a capital punishment for stupidity, but why don't we just take the safety labels off of everything and let the problem solve itself?"Comment
-
Kommit fram till att det blev lite för mycket dricka igår.Comment
-
håller på med ett program åt en firma jag jobbade på förut, lagom surt å göra det på helgen när det är fint väder... men men, it's a tough job but someone gotta do it...Comment
-
Åkt på skiten själv...fan!Originally posted by WinterlordFick åka till läkaren med lillkillen (39.9 graders feber) och sambon har legat stadigt på 38.9.
Comment
-
welcome to the club, i'll send you a membership card.Originally posted by WinterlordÅkt på skiten själv...fan!
Sanningen är störst, men EG-rätten har företräde
eight-thirty res at Dorsia | Mister One Million | jag var där | Klauz!Comment
Oderland
Collapse
Comment