Kramat lilltjejen, pillat med robotar, hämtat mig från en tröttsam men rolig chahar shanbeh suri, fått djupare insikt i exjobbet, vilket såväl jag som uppdragsgivaren har stora förväntningar på. Kul
Walk the line
En biografi om Johnny Cash. Det var den bästa film jag sett hittils i år skulle jag nog vilja säga, men så gillar jag ju musik/musikfilmer/cash också. Men jag hade ingen aning om kärlekshistorian med June Carter som var en stor del av filmen (hans liv). Det var rörande faktiskt. Kan rekommendera den rullen varmt!
fått bättre medeciner o fixat igång q3 på min gentoo burk
"jag skulle vilja påstå att han inte svimmade av egen kraft!"
"livet är fan ingenting för amatörer asså!" Vad är det för fel på att vara lat? tänk om det blev krig och ingen kom dit.
...planerat att installera om XP på den igår inköpta WD 250gb-disken. Motivationen borde vara högre än den är med tanke på hur mycket den nuvarande installationen krånglar...
masat mig ur sängen på min "lediga" dag för att bara gå på fredagsmötet på jobbet klockan 09:00. Men så visar det sig att mötet är flyttat... underbart... jaja... det är fint väder iaf...
masat mig ur sängen på min "lediga" dag för att bara gå på fredagsmötet på jobbet klockan 09:00. Men så visar det sig att mötet är flyttat... underbart... jaja... det är fint väder iaf...
Haha, ain't that a bitch
Själv hoppas jag att mitt läkkött jobbar på än mer efter en fraktur i armbågen jag ådrog mig tidigare i veckan (må denna förbannade halka försvinna nu )
Comment