...pillat lite i nya Illustrator! Vilket underbart program det är, skulle man kunna lite bättre...
Idag har jag...
Collapse
X
-
-
...blivit väckt av att mobilen ringde 05:23. Det var mormor. Hon hade vaknat mitt i natten av ett SMS från Telenor om att hon skulle fylla på pengar på refillkortet för att det ska fortsätta fungera. För att få tyst på dårskapet hade hon tryckt "tryckt bort det" (vilket betyder "gröna luren") några gånger och således ringt upp senaste slagna numret - moi.
Comment
-
-
... tagit högskoleprovet! Tror dock inte att det gick så bra men jag har tre försök på mig att förbättra mig!
Comment
-
.. Inte gjort så mycket
.. Handlat gooodis
Tänk om man räknade dyktid i hur långt bubblorna man blåst under ett dyk färdats till ytan... Undrar hur långt jag har dykt då?
Min blogg | Mina Flickr bilder | Jag på fejjan | CanonforumComment
-
.. Funderat på vad den kostar http://www.blocket.se/vi/15983216.htm?ca=9_s
.. Funderat på när jag gör slag i saken och byter yrke
.. Funderat på varför jag är så svag för godis
.. Funderat på varför jag stoppar i godisbit efter godisbit i munnen trots att jag sagt att jag ska sluta äta mer godis ikväll
.. Funderat på ny dator
.. Funderat på morgondagen
.. Tröttnat på att fundera
Tänk om man räknade dyktid i hur långt bubblorna man blåst under ett dyk färdats till ytan... Undrar hur långt jag har dykt då?
Min blogg | Mina Flickr bilder | Jag på fejjan | CanonforumComment
-
...fixat med prylar inför Libyen... t ex:
...installerat MicroXP på laptopen, tyckte det var för mycket junk i datorn, det gick skitbra att installera ett XP till, bara det INTE är samma språk, då krockar det
...önskat att jag hade en helgdag till, massor att göra men inte mycket tid kvar...Comment
-
...haft värsta supportsamtalet med Tele2 om mitt Mobila Bredband-modem jag köpte. Inkompetenta svar ställde till det lite granna men till slut fick jag prata med en som frågade en som hade full koll på läget. Man skulle ändra en adress bara! Sedan funkade det som smort!!! Tele2's modem är ju inte låsta heller så det var ju skitbra det!! Ska gå att sätta dit en extern antenn också, ujuj, blir roligt det här...
...testat Jade Empire, vilket grymt coolt spel! Skönaste kombinationen av idé och miljö och allt, som skräddarsytt för mig känns det som
Comment
-
...fått en chock när jag såg att klockan verkade vara en timme mer än vad den var, som ett svart hål i tiden liksom... men så såg jag klockan här på datorn, det är nog en av de få gånger på man kan lita på datorn...
Comment
Oderland
Collapse
ups!
Comment