...beställt en resekamera, det blev varken Canon eller Sony som jag först tänkte, utan en Ricoh Caplio R7 efter mycket research. Hittade den för riktigt bra pris på en sida, nästan skumt. Beställde också minneskort, väska och fjärrkontroll till min E-3'a också fotopapper.
Idag har jag...
Collapse
X
-
-
.. Tagit en promenad på em
.. Fotat ett gäng svampar
.. Städat lite mer på wF
Tänk om man räknade dyktid i hur långt bubblorna man blåst under ett dyk färdats till ytan... Undrar hur långt jag har dykt då?
Min blogg | Mina Flickr bilder | Jag på fejjan | CanonforumComment
-
Originally posted by Danny...funderat på att köpa en kompaktkamera inför alla resor. En Ixus 860 IS kan man få för strax över 2000, det borde bli finfint!
Originally posted by Danny...hittat ett bättre alternativ till resekamera. En Sony W-150, verkar finfinare...usch vad trött jag blev på all research! Det är fan svårt att köpa kompaktkamera. Det finns så sjukt många och ingen är optimal/perfekt. Man får kompromissa, och det är inte lätt när man vill ha en lite mer allround. Jag hade ju iofs tre baskrav: vidvinkel, smidig, skaplig zoom (också självklart hyffsat bra bildkvalitet och pris). Då blev det bara en handfull att välja påOriginally posted by Danny...beställt en resekamera, det blev varken Canon eller Sony som jag först tänkte, utan en Ricoh Caplio R7 efter mycket research.
...nämenvisst, annars tvättar jag och gör backup!
Comment
-
.. gått å lagt mig kl 8 efter en efterfest som råkade spåra ur på en burlesk skum fest på söder.
.. vaknat extremt bakis utan någon mat i kylen eller möjlighet att köpa något pga mitt nya visa inte kommit än.
.. fixat bilder från västeråshelgen förra veckanComment
-
shift+alt+7 = \Originally posted by LoLoNågon som vet hur man får till det tecknet på en mac? \

...käkat kebabtallrik.
...sovit.
...blivit väckt och urat i en timma.
...kollat på Get Smart.
Comment
-
...drömt att Brantis talat in på min mobiltelefon. Tydligen har jag en faktura till honom jag inte betalt och han lät väldigt angelägen att få den betald.
Trodde han kunde göra ett undantag för en wF:are.
Comment
-
Bomber och granater!!! Det var inte dåligt, bra initiativ!Originally posted by Nate.AFörsökt lära min sambo uppskatta anime med hjälp av 5 avsnitt Naruto. Verkar som det fungerar. Yatta!!
Är det bra det där Naruto?? Lite sugen på nåt nytt, i stil med Full Metal Alchemist.
Comment
-
Comment
-
.. Jobbat
.. Väntat
Tänk om man räknade dyktid i hur långt bubblorna man blåst under ett dyk färdats till ytan... Undrar hur långt jag har dykt då?
Min blogg | Mina Flickr bilder | Jag på fejjan | CanonforumComment
Oderland
Collapse

Comment