...kommit hem från Hallsberg, bara en vecka kvar nu!
...vart på stan och hämtat ut nya brillor till sambon, så fina så
...mumsat pizza
...sovit en stund på maten, skööööööönt!
...parkerat med laptoppen i knät i tv-soffan
..sett AIK ta tre poäng på Råsunda och sett HV71 bärga SM-guldet - på min födelsedag!
Skönt att AIK börjat ta poäng. Hoppas att de höjer sig några klasser inför torsdag då jag kommer befinna man på nedre östra för att se AIK utklassa Skansen.
www.johnnyronnberg.se “I have a really good reason to be loaded to night… I have been drinking all day.”
Skönt att AIK börjat ta poäng. Hoppas att de höjer sig några klasser inför torsdag då jag kommer befinna man på nedre östra för att se AIK utklassa Skansen.
Sitter du åt Norra till får du se upp, jag sitter där, fast på Östra Öfvre...
My motor is stalled but my wheels are still spinning.
...funderat på hur en i min närhet bara kan ha förmågan att ge order utifrån sin position.
...funderat kring hur lite man faktiskt kan lära sig på ett halvår.
.. Rensat lite i källaren
.. Konkat ut den gamla tvättmaskinen och centrifugen
.. Kört iväg ovanstående med en del skräp till tippen
.. Handlat skor till Molly
.. Ätit på Tuna Park.
.. Städat ur bilen och torkat av klädseln
.. Torkat hela uteplatsens golv, nu är det bara oljning kvar *pust*
.. Fikat
Tänk om man räknade dyktid i hur långt bubblorna man blåst under ett dyk färdats till ytan... Undrar hur långt jag har dykt då?
...gått upp 4:30 för att åka till en liten sjö och fota månadens naturupplevelse, såg massor med balla djur, gås, småfåglar, utter, räv, hackspett...
...kollat på filminspelningen av Stieg Larssons böcker. De filmar här i Gnesta, idag var det inte så spännande dock, mest foton.
...hämtat ut Mustangen! Den startade direkt! som om det vore i förrgår jag ställde av den. Var lite kul, för i och med filminspelningen var det extra mycket folk och bilar här, dessutom en del gamla bilar från 60-talet eftersom det skulle vara det i filmen. Så det kändes nästan lite som cruising
Comment