Originally posted by celia
Idag har jag...
Collapse
X
-
-
Same shit, different day... letar desperat efter ett annat jobb (har postat om det i övriga frågor). Kunde jag så skulle jag säga upp mig men det går ju inte ekonomiskt...Originally posted by DannyJaså, hurså!? Hoppas det tillhör ovanligheterna...
Var på intervju idag men det skulle dröja flera veckor innan de hör av sig igen sa de... Jag ville ju börja NU
Ett annat företag skulle höra av sig i början på denna veckan men har inte hört nåt idag. Ju längre tid det tar, ju längre från att få jobbet är man
"The creative mind has a vast attic." ~ Leonard Mlodinow
For redundant, see redundant.Comment
-
...precis "avslutat" en viktig kund, puhh!
Vet du någon som funderar på att byta bostad?
Tipsa om detta drömboende i centrala Uppsala: www.Luthagenvåning.seComment
-
-
ah... jo jag vet att du pratat om det, jag trodde det var på ett nytt jobb... ok... tråkigt...Originally posted by celiaSame shit, different day... letar desperat efter ett annat jobb (har postat om det i övriga frågor). Kunde jag så skulle jag säga upp mig men det går ju inte ekonomiskt...
Var på intervju idag men det skulle dröja flera veckor innan de hör av sig igen sa de... Jag ville ju börja NU
Ett annat företag skulle höra av sig i början på denna veckan men har inte hört nåt idag. Ju längre tid det tar, ju längre från att få jobbet är man 
Comment
-
I jämförelse med hur det är nu går det inte att vantrivas på vilket annat jobb som helstOriginally posted by Dannyah... jo jag vet att du pratat om det, jag trodde det var på ett nytt jobb... ok... tråkigt...
... har jag inte fått min trött-hungrig-måste-ha-leverpastejmacka från cafét för deras leverans med leverpastej hade inte kommit
"The creative mind has a vast attic." ~ Leonard Mlodinow
For redundant, see redundant.Comment
-
Suttit och ändrat, lagt till, fnulat o fnillat till vår hemsida (storspel inom aisrsoft, upp till 130personer) som ska upp i början av mars.Comment
-
...idag har jag ätit vidare på den där princesstårtan, det blev en del kvar, jag tog en iaf lite blygsam bit, sedan efter en stund var det ingen som rörde den och bara lite kvar, då tog jag en lagom blygsam bit... sedan efter en halvtimme var den fortfarande kvar, då tog jag resten!Originally posted by DannyBlivit bjuden på princesstårta på jobbet!!!! Så rysligt gott det, vet inte vem som bjöd, men det var bara å äta å se glad ut
...mums...
Comment
Oderland
Collapse

Comment