...påbörjat utomhusträningen, nu har vi träning Mån, Ons, Fre kl 17:30-19:00. Är det sånt här väder så är det inga problem, så skönt så! Min granne har börjat också.
.. Grattat Sasch
.. Sagt farväl till gamla kameran (inte gammal kamera)
.. Tagit en AW öl
.. Ätit gott idag med (Deru Silfver ) En drya, Toast skagern, Black & White m potatisgratäng
.. Druckit gott vin till maten
.. Druckit Irish Coffee
.. Druckit mer öl (En Kilkenny)
.. Cycklat hem
.. Vattnat landet
.. Ruggat gaddarna
.. Sett att nya kameran är på väg
.. Funderat på hur jag ska få till en tävlingsbild (annat forum) till en tematävling :|
.. Funderat på om jag ska gå och lägga mig
Tänk om man räknade dyktid i hur långt bubblorna man blåst under ett dyk färdats till ytan... Undrar hur långt jag har dykt då?
...tillslut fått klart med ledigheten för morgondagens Stockholmsäventyr.
...spelat match.
...fixat det sista med den nymålade fondväggen. Det här blev ju kalas!
...samlat ihop mig för morgondagens resa. Klockan är halv två. Say no more...
..varit på konsert med Cantemus i Berwaldhallen med skapliga gästartister: Lotta och Mikael Ramel och Sven-Bertil Taube. Dessutom hittade dirigenten Alice Babs i publiken och hon kunde ju inte hålla sig från att dra en låt också. Stående ovationer var bara förnamnet...
My motor is stalled but my wheels are still spinning.
spelade på scen igår men det blev ofrivillig vibrato för jag har rampfeber! hue som haver så stannade jag några timmar efter och spelade in dom andra banden åt kulturskolan, vars fel det var att jag stod där från början på scen med min trombon i hårt grepp. ska inte göra om detta!
.. Tagit med avin för uthämtning av prylar på ICA
.. Lämnat Molly på dagis
.. Fått med en macka av frun
.. Blivit haffad på väg in till kontoret och fixat en skrivare
Tänk om man räknade dyktid i hur långt bubblorna man blåst under ett dyk färdats till ytan... Undrar hur långt jag har dykt då?
Comment