...badat! Den här gången var det inte kallt utan hur som helst!! Man skulle kunna legat i hela kvällen alltså
Idag har jag...
Collapse
X
-
-
.. Huvudvärk pga gårdagens alkoholintag
.. Vaknat 06.40
.. Gått upp 06.45 för att dricka lite (som om jag inte gjorde det tillräckligt igår..)
.. Insett att jag inte får sova så mycket mer, Molly vaken och sprallig
.. Fått frulle av frugan, mums
.. Tittat på alla bilderna som togs igår på svensexan/möhippan, kul..
Tänk om man räknade dyktid i hur långt bubblorna man blåst under ett dyk färdats till ytan... Undrar hur långt jag har dykt då?
Min blogg | Mina Flickr bilder | Jag på fejjan | CanonforumComment
-
.. kommit hem från en sjukt underbar mondaybar kryssning
.. haft sönder min kamera
Comment
-
jofawe: HUR?!
...badat i vättern och legat och gassat i solen i tre timmar. Inget slår vätterstranden på sommaren!
...kollat på fotboll hos min klasskompis.
...sagt hej då till mina klasskamrater som inte ska gå tredje året. så jävla vemodigt.
Comment
-
Silvfer:
tag tre delar alkoholhaltig dryck, blanda om med massa bra musik och toppa med att tappa kameran på golvet med blixten i fallriktningen så att blixtskofästet i kameran bryts av..
Kunde inte blixten gått sönder istället, kameran är ju så satans dyr :|Comment
-
Jag lider med dig. Se till att ta det på försäkringen.Originally posted by jofaweSilvfer:
tag tre delar alkoholhaltig dryck, blanda om med massa bra musik och toppa med att tappa kameran på golvet med blixten i fallriktningen så att blixtskofästet i kameran bryts av..
Kunde inte blixten gått sönder istället, kameran är ju så satans dyr :|
Comment
-
...fått en liten idé och ritat en bild
Tjock och pratglad ironiker ifrån Falkenberg
söker trevligt sällskap för matresa till USA!Comment
-
Stackare..Originally posted by jofaweSilvfer:
Kunde inte blixten gått sönder istället, kameran är ju så satans dyr :|
Vilken tur att dit finns folk som inte gör annat än tillverkar kameror. Hoppas du har ett bra försäkringsbolag.
.. Varit till ParkenZoo i värmen
.. Fått en mumsig macka av frun till lunch.
.. Haft en suveränt underbar dag med fru och dotter.
Tänk om man räknade dyktid i hur långt bubblorna man blåst under ett dyk färdats till ytan... Undrar hur långt jag har dykt då?
Min blogg | Mina Flickr bilder | Jag på fejjan | CanonforumComment
-
...glassat på beachen hela dagen
picnic, solkräm, bada, läsa, mysa... usch vad härlig dag!! Helt underbart alltså...
...tagit farväl
Comment
-
Oderland
Collapse
Comment