...jobbat 12 timmar! Det har varit strålande väder, inte sett ett enda moln. Sedan har det varit Gnestadagen hemma, och nu ikväll hinner jag inte parta. Detta suger så hårt så det finns inte. Suger king kongs pung, minst!
Idag har jag...
Collapse
X
-
-
...sett 28 weeks later. Very cool!
...såg om 28 days later, mest för att den är så annorlunda än andra filmer man brukar se.
...spelat den här låten några gånger. The House, som är från filmerna. (videon har inget med låten att göra)
Just a GMV I made using footage from the first four trailers released, and In the House/In a Hearbeat by John Murphy, from the 28 Days Later soundtrack. Enjoy; I tried to show Altair assassinating three different targets. Let's see if that worked. Oh, and apologies for the 'Created with Flip4Mac' thing. I actually created this with iMovie, but had to use Flip4Mac to convert the .wmv videos.Comment
-
.. Klippt film film film...
.. Varit på släktträff
.. Bränt mig i pannan
Tänk om man räknade dyktid i hur långt bubblorna man blåst under ett dyk färdats till ytan... Undrar hur långt jag har dykt då?
Min blogg | Mina Flickr bilder | Jag på fejjan | CanonforumComment
-
...vaknat upp till en strålande dag!!
Livet är underbart
Comment
-
Kommit hem till sverige från en helt sjuuukt rolig kryssning
Comment
-
...vaknat ganska utvilad.
...inte känt mig särskilt bakis, dock lite förkyld.
Comment
-
Vunnit 1900:- på poker...
------------------------------------------
Text Censurerad av wF: *** *** *** ** ***
SvFF - FOTBOLLSMÖRDARE
Djurgårdens IF - NY Yankees -IlovenyComment
-
...jobbat! Inga 12 timmar idag dock, är faktiskt klar nu. Så nu blir det helg!!
...fått lite solrodnad på överkroppen. Fick jag igår också och trodde det berodde på att jag lunchade utan tröja. Men idag hade jag tröjan på mig hela dagen. Det måste vara att den är så tunn att det inte räcker till. En djupblå t-shirt. Jaja, kunde vara värre, en kille jobbade ute hela dagen i t-shirt, och han ser ut att inte tåla sol så bra, han lär vara snygg imorrn
Comment
-
... sett pirates 3 på bio med några polare - matinéeföreställning. soft film, men för många trådar och intriger som varje karaktär skulle ha. för spretig helt enkelt.
... köpt en försenad mors dag-present
... köpt ny parfym åt mig - chanel egoist
Sanningen är störst, men EG-rätten har företräde
eight-thirty res at Dorsia | Mister One Million | jag var där | Klauz!Comment
-
...varit hos min farmor och ätit god lunch.
...varit på teater och fotat en massa.Comment
Oderland
Collapse
Comment