...satt upp en "Ingen reklam tack!"-lapp på brevlådan
Idag har jag...
Collapse
X
-
Originally posted by Söderlund...satt upp en "Ingen reklam tack!"-lapp på brevlådan
jag kom på att jag satte ju upp en annan lapp igår också. "Diska efter dig!! Din mamma jobbar inte här!!" på jobbet. En kille från verkstaden ville ha en sådan lapp, sedan tyckte nån att vi skulle ha en sådan på kontoret också
...kommit på att i nya bilen så hörs inte basen utifrån, bara diskant. Lite konstigt. Man kan spela ganska högt och den hörs ändå inte. Man känner på bakluckan bara. Mysko...Comment
-
-
...vaknat till ett oslo utan regn. Det var inte igår.
...kollat hur spelschemat för musikens dag ser ut. Det var inte bara skit i år.
Hell, hell is here...Comment
-
under de senaste dagarna har jag gjort följande
... åkt på trivselresa till Danmark med jobbet
... åkt på förkylning
... besökt Louisiana och haft picknick där där
... fått ta en omväg till restaurangen i Köpenhamn på grund av att kravallpolisen inte ville att vi skulle gå för nära några demonstrerande kommunister och anarkister
... besökt en Georg Jensen affär i Köpenhamn (fasen vad mycket snyggt)
... köpt massa godis på båten
... köpt en supercool termos som är formad som Warhols tomatsoppedesignSanningen är störst, men EG-rätten har företräde
eight-thirty res at Dorsia | Mister One Million | jag var där | Klauz!Comment
-
-
...bevittnat hur några danskjävlar (supportrar och de så kallade vakterna) totalt havererat tillställningen. Nu är det bara att hoppas att Danmark straffas rejält. Poängavdrag, böter och resterande EM-kvalmatcher publikfria. Idioter! IDIOTER!Comment
-
Konstaterat att danska vakter och poliser hatar svenskar, men älskar sina egna...
------------------------------------------
Text Censurerad av wF: *** *** *** ** ***
SvFF - FOTBOLLSMÖRDARE
Djurgårdens IF - NY Yankees -IlovenyComment
Oderland
Collapse
Comment