Idag har jag...

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Fia
    Medlem
    • 2004-04-17
    • 2083

Originally posted by Pedda
    ... fått reda på att jag fick VG på senaste tentan och fått en praktikplats.
    Underbar dag.
    Gratulerar!

Själv har jag bjudit över min exjobbskontakt på lunch på torsdag. Hoppas han gillar pannkakor, för det är en av de få rätter jag kan laga.

Comment

• aasah
      Medlem
      • 2003-03-16
      • 3451

Originally posted by Danny
      Men varför gick det så dåligt med DVD-spelarn då, körde du via Scart?!
      Ja. Men med en gammal TV med Kabel-TV utbud, nyare decoder för satellit-TV, samt instruktioner för hur man anslöt till ettdera så gick det mindre bra... Reparatören som dök upp idag, tyckte inte heller det var lätt... Efter mycket om och men hittade han en felaktig kabel... Nu fungerar det (tror vi), men vi är fattigare...

Ditt post-Quiz gjorde mig till:
      DU ÄR EN LASTPALL

Du är logisk, trygg och säker - precis som en lastpall på posten.

Lastpallen är en tungviktare som satsar på säkerhet. Du står stadigt med båda fötterna på jorden och föredrar logiska resonemang framför känslomässiga utspel. Starka argument är det enda som biter på dig. Lastpallen uppskattar personer som står för sitt ord, och ger själv alltid raka svar. Folk brukar vända sig till dig för att fråga om råd.

Du är en trogen vän som ställer upp oavsett om någon behöver flytthjälp eller bara vill ha sällskap. Lastpallpersonen återfinner man ofta i styrkesporter, men du har också ett starkt psyke. Envisheten har hjälpt dig uppfylla dina mål. Lastpallen hittar man framför en fotbollsmatch, i en diskussion eller upptagen av att hjälpa någon.

Idag har jag... tittat på när någon annan installerade vår nyaste apparat (se ovan) och fått kontakt - äntligen! - med en "borttappad" onlinevän.

Comment

• Dryden
        Medlem
        • 2002-08-03
        • 12245

...konstaterat att jag kommer att vara trött ikväll.
        resebloggen # twitter # instagram

Comment

• silfver
          Medlem
          • 2003-04-03
          • 9709

... gått upp 20 minuter innan jag började. Ibland är det skönt att bo 400 meter ifrån arbetet. Men det brukar innebära att man jämt blir försenad i stället...
          Silfver Creations

Comment

• Ladytron
            Medlem
            • 2005-02-22
            • 202

..dragit ut en tand

Comment

• Unkdor
              Medlem
              • 2002-10-29
              • 122

Intervjuat och godkännt min efterträdare till min nuvarande tjänst. Fixat boende i Stockholm inför mitt nya jobb. Kört bilen genom besiktningshallen utan anmärkning.
              Life is great!!!!
              PUT UP OR SHUT UP

Comment

• Fia
                Medlem
                • 2004-04-17
                • 2083

...sovit för länge, degat på wF och fotograferat råttor istället för att sitta med min försummade hemtenta. *dåligt samvete*

Comment

• Pedda
                  Forumvärd
                  • 2000-06-28
                  • 4880

Originally posted by Fia
                  ...sovit för länge, degat på wF och fotograferat råttor istället för att sitta med min försummade hemtenta. *dåligt samvete*
                  Känner igen det där. (Förutom det med råttorna)
                  Har själv tagit mig i kragen och börjat plugga till nästa tenta. 1200 sidor att lära sig på 3 veckor. Hade varit bättre om böckerna varit skrivna på svenska.
                  Om jag var blygsam,skulle jag vara perfekt
                  ><((((º>

Comment

• PeW
                    Medlem
                    • 2000-06-20
                    • 6839

Traverserat diverse schemaläggningsalgoritmer inom RT ytterligare en gång på begäran från min lärare som inte gillade min första lösning till 100%. Plitat på nästa inlupp. Fixat referenser i en rapport... samt: pillat lite navelludd

Comment

• Phorpher
                      Medlem
                      • 2000-02-08
                      • 2059

Originally posted by PeW
                      Traverserat diverse schemaläggningsalgoritmer inom RT ytterligare en gång på begäran från min lärare som inte gillade min första lösning till 100%. Plitat på nästa inlupp. Fixat referenser i en rapport... samt: pillat lite navelludd
                      Slotshifting... *vissla*

Jag och flickvännen har varit och tittat på lägenhet och blivit tokkära i den. Nu gäller det bara att slicka tillräckligt mycket röv på hyresvärden.

Comment

• magnusfeldth
                        Medlem
                        • 2003-01-02
                        • 2442

Fått en xbox 360 premium.... (fått köpa i alla fall)
                        Sanningen är störst, men EG-rätten har företräde
                        eight-thirty res at Dorsia | Mister One Million | jag var där | Klauz!

Comment

• aasah
                          Medlem
                          • 2003-03-16
                          • 3451

Originally posted by Ladytron
                          ..dragit ut en tand
                          Usch! Stackare... Förhoppningsvis blev du av med tandvärk eller annat otyg samtidigt...

Vad har jag gjort...? Sovit (för) länge, tvättat, strukit, epostat, varit på trevlig julkoncert och därefter fått hjärnsläpp angående programmet jag borde skriva på. Konsekvens: är här i stället...

Comment

• silfver
                            Medlem
                            • 2003-04-03
                            • 9709

... kommit på att jag är ensam med två tanter på jobbet i dag... vi kommer NOG få något gjort.
                            Silfver Creations

Comment

• bewern
                              Medlem
                              • 2002-06-10
                              • 515

...sovit hela förmiddan. *Gäsp*

Efter att ha haft lite svårt att pinka hela dan igår gick jag till slut till akuten. Fick vänta till 03.30 innan läkarn hade tid med mig. Jag fick väl inte något riktigt svar men han svamlade om att det kunde vara, men såg inte ut som, urinvägsinfektion.

Efter några piller kunde man sova några timmar iallafall.
                              Om någonting verkar vara för bra för att vara sant så är det nog inte det.

Gammalt djungelordspråk.

Comment

• bluxbluxo
                                Medlem
                                • 2003-10-11
                                • 1116

..fått reda på att jag fick MVG på matteprovet!
                                ¿Te gusta la música?

Comment

Working...