Originally posted by bewern
Idag har jag...
Collapse
X
-
-
...ja! Men vi var i det läget att vem törs ta till orda först, vi hade ett oundvikligt litet "samtal" förra tisdagen som gjorde att det inte gick ta någon annan utvägOriginally posted by Dannysurt
Hur har livet på jorden kunnat uppstå med sådan precisionComment
-
aha... ja då var det kanske lika bra att det blev överstökat då... men trist ändå...Originally posted by Klös...ja! Men vi var i det läget att vem törs ta till orda först, vi hade ett oundvikligt litet "samtal" förra tisdagen som gjorde att det inte gick ta någon annan utväg

Comment
-
Comment
-
...coolt! min skärm har också fått ett nummer!Originally posted by :stefan:..upptäckt att de jobbar helg på Komplett - min hårddisk jag beställde sent i går eftermiddags har fått kollinummer och allt.
men den skickas från Norge "TollPost A/S Norge"... skumt... en norsk skärm... hoppas den inte är upp och ner eller nåt
Comment
-
-
...skjutsat min kära ängel till tåget, hemska veckodagar innan man kan ses igen..
Comment
-
...tittat på Titanic. Passade min sinnesstämning idag.
Samma här, kan jag bara spara dokument på norska på min hårddisk då?Originally posted by Danny...coolt! min skärm har också fått ett nummer!
men den skickas från Norge "TollPost A/S Norge"... skumt... en norsk skärm... hoppas den inte är upp och ner eller nåt 

Jag var övertygad om att den skulle komma till Sverige först i morron, men 21.44 kom den till Örebro. På en söndag! Heja!
My motor is stalled but my wheels are still spinning.Comment
-
...träffat två grabbar som jag ska göra en hemsida till.
...mått allmänt toppen!Comment
-
..skrattat åt SJ:s senaste misstag där lokföraren glömde kvar tågmästaren på perrongen på Stockholms Central (http://www.svd.se/dynamiskt/stockhol...d_14152677.asp)
..dragit en djup suck över tyskalektionen som just nu pågår
..blivit chockad över att klockan ringde 08,30 imorseComment
-
undrat över om det var tydal som körde tågetOriginally posted by Fairytale..skrattat åt SJ:s senaste misstag där lokföraren glömde kvar tågmästaren på perrongen på Stockholms Central (http://www.svd.se/dynamiskt/stockhol...d_14152677.asp)
Don't Pee on My Leg and Tell Me It's RainingComment
-
...haft en klump i magen pga gårdagen. Och inte sovit så mycket som jag borde pga samma anledning...
Hur har livet på jorden kunnat uppstå med sådan precisionComment
Oderland
Collapse
Man måste ju ta tillvara på de soliga dagar som erbjuds.
Comment