...kommit på att det är tur att dryden inte är åklagare. Det du beskriver var inget stöldförsök, det var en fullbordad stöld i ögonblicket killen passerade sista betalningsmöjligheten (kassan).
Snyggt envarsgripande dock Hoppas kvinnan vittnar och åker dit på mened efteråt.
...kommit på att det är tur att dryden inte är åklagare. Det du beskriver var inget stöldförsök, det var en fullbordad stöld i ögonblicket killen passerade sista betalningsmöjligheten (kassan).
Detaljer.
Originally posted by magnusfeldth
Snyggt envarsgripande dock Hoppas kvinnan vittnar och åker dit på mened efteråt.
Det hoppas jag också, för mänsklighetens skull. Kom på i efterhand att hon slängde en fimp nästan på mig. Kärringajävel.
Kommit hem efter en ovanlig dag!
Mår efter omständigheterna bra, eftersom han stretade emot när vi försökte ta tillbaka telefonerna så är det inte längre stöld utan rån. fick veta detta under mitt långa samtal med polisen.
...för andra veckan i rad vunnit på Stryktipset! 10 rätt gav 70 spänn den här gången. För en gång skull gick tippen in även på Liverpool och Derby. Händer inte allt för ofta, de där lagen är ju totalt hopplösa att tippa.
Originally posted by Klös
...insett att Dryden ska flytta längre än jag trott... Mojave-öknen på andra sidan Atlanten KÄLLA
Det där är bara en liten enkel filial på andra sidan Atlanten.
Originally posted by Winterlord
Vette fan om jag vågar anlita den Drydenska flyttstädfirman en gång till. Fick ju för fan ombesiktning vid förra tillfället.
Okej, då ska vi se här. Mitt huvudansvar vid den flyttstädningen var badrummet. Anmärkningar? Noll. Nada. Niente. Say no more.
Står fortfarande fast vid att det är värt pengarna att låta någon annan flyttstäda, för just flyttstädning är djävulens gåva till mänskligheten.
Comment