Varit i Ronneby på kundmöte, och på vägen hem tagit en tur om Karlshamn för att käka lunch med min bror.
Idag har jag...
Collapse
X
-
...jobbat och det har gått riktigt bra! Är lite kär i min 20 tums LCD-skärm på jobbet, usch, sådan vill jag ha här hemma också...
...ont i ryggen!! Det sitter i sedan igår, eller kanske t om sedan i förrgår... jobbigt, inte mycket att göra åt heller, bara å låtsas som att det är bra...Comment
-
Nu jävlar!! ...nu är den flugan ett minne blott, en dag till här har gjort den lite slö verkar det som, med andra ord, tidningen var snabbare än flugan idag!Originally posted by Danny...fortfarande en fluga som vägrar försvinna/dö, den har varit här inne nu i tre dygn! Börjar bli lite irriterande, bra på att undvika min tidning är han också
skulle behöva en riktig flugsmälla, men var köper man sådan, Statoil?! 
såhär i efterhand kommer det kännas konstigt, här har man haft en polare i tre dagar och nu finns han inte mer
Comment
-
...men han dog inte! sprang omkring här ändå, men kunde visst inte flyga! öhh... seglivad rackare det där... kom fram till att han säkert var så skadad så det mest humana var väl ändå att beröva den livet. Nu känns det riktigt taskigt... ungefär som om man dragit upp gammelgäddan ur storsjön och klubbat ihjäl han mot relingen...Originally posted by DannyNu jävlar!! ...nu är den flugan ett minne blott, en dag till här har gjort den lite slö verkar det som, med andra ord, tidningen var snabbare än flugan idag!
såhär i efterhand kommer det kännas konstigt, här har man haft en polare i tre dagar och nu finns han inte mer 
Comment
-
...skrivit över 5k inlägg här på wF! råkade se det nu, vad coolt... ligger på 5,98 inlägg om dagen, undrar hur den räknar?! inlägg/dagar registrerade troligtvis...Comment
-
-
Ringt till kameraservicen... ahhhhhhhhhhhhh!!! "Ja det var ju ett tag sen..." sa killen som svarade, för jag lämnade in den för mer än 4 veckor sen!!! Men han skulle kontakta dem på verkstan och pusha på lite så att de fixar den imorgon... hoppas det, för nu blir jag galen. Och löven faller mer och mer för varje dag... jag vill gärna hinna ta några höstbilder innan det är för sent, men frågan är om man hinner det nu!!
Comment
-
-
-
grattis!Originally posted by Dellamortehar fått heltidsanställning idag
Sanningen är störst, men EG-rätten har företräde
eight-thirty res at Dorsia | Mister One Million | jag var där | Klauz!Comment
Oderland
Collapse

Comment