blivit erbjuden ett jobb, varit på kvällsmöte och käkat päronbiskvier... jag kan helt klart ha sämre dagar än såhär.
Idag har jag...
Collapse
X
-
...kommit igång på jobbet! Det känns ungefär som jag vet vad jag ska göra nu, fattas bara att konfigurera datorn också... har just fixat mailen på telefonen iaf...Comment
-
...funderat på att filma mig själv under en match i FIFA 07. Måste ju testa webbkameran som ska recenseras.
Comment
-
...fortfarande en fluga som vägrar försvinna/dö, den har varit här inne nu i tre dygn! Börjar bli lite irriterande, bra på att undvika min tidning är han också
skulle behöva en riktig flugsmälla, men var köper man sådan, Statoil?!
Comment
-
...det är inte mycket att fundera över, vi kommer alla dö en gång, det är det enda man kan vara säker på!Originally posted by :stefan:..funderat över min framtid.
Comment
-
...funderat över gårdagens jävla mattetenta. Fy vad illa det gick!
...sen har jag skrivit en massa rapport också.
Comment
-
....varit i mitt esse! Fått en kollega skitförbannad på mig och en annan hade inte långt till gråten pga gammalt groll oss emellan som jag försökte nysta upp. 999 sociala poäng till vänstertecknad
Hur har livet på jorden kunnat uppstå med sådan precisionComment
-
-
..svurit över På Stan (handlarnas organisation i centrum) som enväldigt bestämmer över öppettiderna och det är inga vettiga tider inte...
(för att inte tala om deras hemsida där en flashanimation vräker på musik utan att man kan stänga av det
)
My motor is stalled but my wheels are still spinning.Comment
-
Jobbat, och nu blir det 2 timmar innebandy...
------------------------------------------
Text Censurerad av wF: *** *** *** ** ***
SvFF - FOTBOLLSMÖRDARE
Djurgårdens IF - NY Yankees -IlovenyComment
Oderland
Collapse
Comment