Svarat "De är på samma rad?" angående vad ämnen i samma period har gemensamt (kemi). Det var förstås fel men jag skyller allt på att Zlatan förökat sig.
Idag har jag...
Collapse
X
-
...spelat poker.
...vunnit på poker!
...supit på Kåren!
...blivit full på Kåren!
...cyklat hem i lugnet.
...ska duscha nu. Sen sova. Full och trött. Natt!Comment
-
...skrivit färdigt ytterligare en recension.
Är det någon mening med att gå och lägga sig nu?
Äh, vadå? Tycker vi löst en massa utav livets bekymmer.Originally posted by Dryden...funderat på vad fan jag fortfarande gör uppe så här dags.
Efter 3 timmars konversation.
Originally posted by icq-konversation mellan Winterlord och DrydenWinterlord>> Undrar varför jag skrev "Mobiler" med stort "M"...?
Det "kan iofs kanske" ha ett samband med att min romflaska (70cl) börjar bli tom.
Dryden>> Men va fan! hahah
sitter du å super?Comment
-
...vaknat, hehe.
...kommit på att innan jag gick och la mig i går så dödade jag två spindlar som satt på väggen med min Discshop-katalog.
Den andra spindeln hittade jag inte...
...skippat matten.Comment
-
haft en tidig men mysig morgon
... vaknat 06:00, knapphändigt utvilad efter en drömrik natt...
... lämnat ifrån mig sonen till dagisfröken vid tio i sju, han ska på barnteater idag och dottern skulle inte till dagis förrän nio...
... haft mysfrukost med dottern... (sonen åt sin frukost på dagis)
... pratat i telefon och på msn
alltså dagen har varit riktigt softad so far
Comment
-
...Vaknat i princip och har startat dagen med aen uppfriskande dusch... (Klockan är bara kvart i tre... Jaja, så går det när man går och lägger sig vid 05 på morgonen kanske...)
Vi brukade träffas ungefär lika ofta i våras och under hösten förra året (Som ni gör nu alltså - ungefär varje helg) men det har inte blivit riktigt lika mycket den här khösten. Kan iofs bero på tuffare studier och att jag har lite mer jobb än tidigare. Men men, vad gör man? Det löser sig säkert.Originally posted by blåjeansVet hur det där känns. Iofs kan jag och min pojkvän träffas nästan varje helg, men idag har jag nästan saknat ihjäl mig...
Men men! Imorgon blir det nya tag.
Lite trött idag med, så..."1 + 1 = 11"Comment
-
Tre maiden!Originally posted by devotionÄntligen fått bekräftelse på att CDON skickat min beställning...
...dom går nog ganska bra nu, fick ju tre själv igår
Comment
-
Japp! precisOriginally posted by devotionBra skivor occh bra pris...
...men jag stör mig aningens på att det är någon nyutgåva med datorinnehåll på också, omslagen känns dessutom lite annorlunda och mörka?!
...men men, skitsamma...
Comment
-
... fått besked om att min beställda tröja finns att hämta på utlämningsstället (vad är det för fel på Posten?
)
... tillsammans med halva klassen lämnat tillbaka intygen eftersom våra namn var felstavade...
"The creative mind has a vast attic." ~ Leonard Mlodinow
For redundant, see redundant.Comment
Oderland
Collapse
Comment