...varit med tjejen hela dagen. Varit ute i solen bland annat. Det är jädrar vilket väder det är alltså! Helt underbart.
Idag har jag...
Collapse
X
-
-
[citat=DN]Bryan Adams, ohipp så att det stänker om det...[/citat]rock on dude!Originally posted by Dryden...bearbetat spelningen! Måste vara en av hans bättre av de jag sett.
Sanningen är störst, men EG-rätten har företräde
eight-thirty res at Dorsia | Mister One Million | jag var där | Klauz!Comment
-
kläckt lite idéer om utvekling i mitt förtag» Dagene kommer én og én, ikke i bunter.
------------------
www.rwmedia.se
www.konsertfotograf.nu
www.weddingphoto.nu
www.tandemfoto.nu
------------------Comment
-
...Sagt hejdå till flickvännen för en okänd tid framöver efter 2 underbara dagar tillsammans. Anledning till varför det är en okänd tid framöver är det handlar om distansförhållande och då jag inte vet när vi har möjlighet att träffas igen. :/"1 + 1 = 11"Comment
-
-
tagit en runda minigolf för kanske sista gången på säsongen, den här gången gick det stabilt, runt 3 på varje hål... MEN, jag kom inte under 50 den här gången heller!!!
fick 53... surt sa räven, det är mitt mål, under 50! nästa gång så...
Comment
-
Originally posted by magnusfeldth[citat=DN]Bryan Adams, ohipp så att det stänker om det...[/citat]rock on dude!
Vi vet alla att du egentligen ville vara där (och det är helt sant).Originally posted by DN...och maken till självdistans, lekfullhet och pur glädje tror jag aldrig mig ha skådat på en rockscen.
Comment
-
tagit sovmorgon...» Dagene kommer én og én, ikke i bunter.
------------------
www.rwmedia.se
www.konsertfotograf.nu
www.weddingphoto.nu
www.tandemfoto.nu
-
försökt prata engelska med tyskar som inte kan....
» Dagene kommer én og én, ikke i bunter.
------------------
www.rwmedia.se
www.konsertfotograf.nu
www.weddingphoto.nu
www.tandemfoto.nu
Oderland
Collapse
Comment