...mått illa halva natten (spytt).
...mått illa halva dan (rester från natten).
...varit på ögonsjukhuset för kontroll av skador på hornhinnan. (Gammal skada.)
...fått samtal att inbokat möte med AF blir inställt.
...fått samtal från Vårdcentralen om ögonbottenfotografering.
...åkt till Kista Galleria och surfar gratis.
...blivit sur att Kista Galleria "censurerar" Flashback samt nerladdning av filer.
Om någonting verkar vara för bra för att vara sant så är det nog inte det.
..äntligen kommit hem efter en kortsemester ner genom landet. Blev lite senare än tänkt men fan vad kul det var!
..sörjt att min älskade iPod nano lade av totalt på hemvägen och det redan i Halland.
bewern: Kvista in på mAx då, de har öppna nätverk på alla restauranger förutom Arlanda. Iofs har jag inte testat Flashback och liknande.
My motor is stalled but my wheels are still spinning.
bewern: Kvista in på mAx då, de har öppna nätverk på alla restauranger förutom Arlanda. Iofs har jag inte testat Flashback och liknande.
Jodå, jag vet att mAx har gratis bredband. Tycker bara det känns pinsamt att sitta och surfa på en restaurang utan att handla där.
Angående Flashback har Kista Galleria spärrat den hemsidan för att det har ett diskussionsämne kallat "Olagliga droger" om jag förstod det snabba felmeddelandet rätt. Det är bara Kista Galleria som spärrat den hemsidan vad jag vet.
Åter till topic:
...varit hos lokala vårdcentralen och fått en bekräftelse på bokad tid, samt vädrat min åsikt om deras otyg att ringa från "dolt nummer", samt gett dem tips att lägga in växelnumret så det inte blir "dolt nummer".
Om någonting verkar vara för bra för att vara sant så är det nog inte det.
..insett att "mitt" webshopsprojekt på jobbet idag blev sjukt mycket större bara sådär. Typiskt. Varför i helvete fick jag inte vara med från början av planeringen istället för att några totalt okunniga skulle sitta och göra kravspec (om de ens gjorde det) innan de valde leverantör och bad mig "titta på nya webshopen"...
Originally posted by bewern
Förresten tycker jag att kaffe smakar så illa att man borde förbjuda den.
Hear, hear!
My motor is stalled but my wheels are still spinning.
Inte gjort mycket vettigt alls. Är konstant trött nu för tiden, tror det har med vädret att göra. Plus att jag just börjat ett kontorsjobb och är inte van vid att sitta still framför en dator hela dagarna.
Comment