...kopierat in alla (många) USB minnen till en extern backup!
...funderat på att skriva fakturor
...sneglat på klockan för att se hur dags skidorna startar idag!
..sett Jörgen Brink göra en sjuhelvetes upphämtning i Vasaloppet - bruten stav i fem kilometer, en minut efter täten och ändå var det han som fick hångla med kranskullan...
My motor is stalled but my wheels are still spinning.
..svurit över att det inte finns några lediga besiktningstider i Vällingby förrän i juni (!)...
..hittat ett återbud i morron klockan 18 i Enköping! Taget!
My motor is stalled but my wheels are still spinning.
...kommit hem och upptäckt att PRECIS HELA LÄGENHETEN ÄR NERDAMMAD!!!!!!!! det ligger ett fint slipdammlager över precis allting! alltså... det är fan inte ok!!! jag hatar hantverkare!!!
hehe, oj vad jag skrev. Men jodå, hade man blivit förvarnad hade det ju varit ok iaf. Men nu när jag kom hem märkte jag att jag fått jordade uttag i hela lägenheten!!! Jag frågade om det förut och försökte be dem att fixa det också men det lät väldigt tveksamt. Men nu är det ordnat. Jag förlåter dem! Vad härligt!
...vunnit 750 000 pund!!! Är det inte fantastiskt så säg!? Välkommet såhär till vårkanten...
Originally posted by Mail
2011 MICROSOFT AOL ANNIVERSARY AWARD NOTIFICATION
Dear Winner Congratulation:,
You have been awarded a total sum of 750,000.00 GBP (Seven Hundred and Fifty Thousand Great Britain Pounds), in the 2011 Microsoft AOL Award Notification. Participants for the draws were randomly selected and drawn from a wide range of web hosts which we enjoy their patronage. Your email address as indicated was drawn and attached to ticket number 94857390735 with serial numbers GPT/97846565392/08 and drew the lucky numbers 70-35-15-18-21-70 which subsequently won you 750,000.000 GBP (Seven fifty Thousand Great Britain Pounds)
You are to send down your Claims Requirements and your option of Remittance/Mode Of Collection to your Claims agent (Dr. Frank Cole)
Comment