Vaknat ganska tidigt! (En bedrift idag )
Lyssnat på koncert från Wien och samtidigt stickat halslinningen på en tröja.
Upptäckt att forumet som fick tekniska problem i veckan fortfarande inte är uppe igen!
Surfat runt här.
...gått ner till centrum igen för att handla på Konsum med det var stängt! Går hem igen hoppar in i bilen och åker till stan för att gå på Willys och Jula, båda stängt!! Jobbigt med storhelger ibland
...traskat bort till ICA Maxi, om det vore stängt blev det en fin promenad, men det blev Fil , ägg och lite Älgfärs också.
...så blev det lite julkort till årets Jul för halva priset ;-)
..påbörjat resan hem efter nyårsfirandet i skåneland.
..konstaterat att det var billigare att köpa öl på båten än i den enda affär vi hittade öppen i Helsingör igår. Så går det när man som handlare har en kurs på 1,50 mot svenska kronan...
..slagit mig ner på 7eleven i Lund i väntan på flygbussens avgång och konstaterat att Lund verkligen är en studentstad. Fin utsikt här...
My motor is stalled but my wheels are still spinning.
..muttrat lite över att det gick snabbare att ta sig Malmö-Bromma än det gick att komma från planet till hemdörren fyra kilometer bort. Men fyra plan som landar inom fem minuter gjorde att bagagepojkarna fick fullt upp och så var det det här med söndagstabell hos SL...
My motor is stalled but my wheels are still spinning.
...undrar om man kan slippa tiggarbreven från postkodlotteriet, dirren där har tillräckligt och bara 20-25% delas ut resten går in i deras administration!!!
So long and thanks for the fish.
Tyvärr så har jag nu en person på min ignoreringslista. Personen ifråga höjer inte trivselfaktorn här, snarar tvärtom varför jag nu tackar för mig!
... kommit först till jobbet vid 07.00.
... druckit kopiösa mängder kaffe för att hålla mig vaken.
... funderat på när det är dags att åka hem.
... insett att det är dumt att man inte har övertidsersättning.
Om jag var blygsam,skulle jag vara perfekt
><((((º>
Comment