Ha!! Vi gick med samma dag, för tio år sedan...!! Med ett glapp på endast två veckor!! :-)
Skål!!
Champange ska vara torr, kall och gratis. Winston Churchill
The best computer is man, and is the only one wich can be mass-produced by unskilled labour. Werner von Braum 1912-1977
Btw, b242etc - blivit av med jobbet, separerat eller vad? Efter fem års medlemskap börjar du plötsligt agera rättshaverist deluxe och basha folk & trådar - Why is?
Btw, b242etc - blivit av med jobbet, separerat eller vad? Efter fem års medlemskap börjar du plötsligt agera rättshaverist deluxe och basha folk & trådar - Why is?
Vem är Btw, b242etc - ?
Personligen så har även jag ägnat lite mer tid på wF nu än tidigare, hittat någon brist på ett ställe, sen sökt lite mer och ifrågasatt lite mer än tidigare kanske
Åh, ledsen att det kommer sent, även jag har haft semester, men stort grattis till tvåsiffrigt, och jag hoppas att din semester blir skön, och inte allt för lång!
Ja. Nu är det ju ett par dagar efter 10-årsdagen. Därmed en fördel om du löser tråden genom att markera ett inlägg som bäst besvarar frågan.
De trådrar jag löst (alltså där jag varit trådskapare och jag markerat ett inlägg, inte där någon annan markerat mitt inlägg) har efter lösning resulterat i att färre skriver i tråden, och denna tråd är ju lite inaktuell när semestern är slut
Alla trådar måste faktiskt inte markeras som lösta.
Ouch... nu öppnade du antagligen Pandoras Ask och ännu en idiotdiskussion, denna gång om hur trådar ska/bör markeras lösta eller inte. Ska ta fram öl och chips och bänka mig vid rinkside.
Med vänlig hälsning från Danne
------ Proformica.comMarknadsföring, webbdesign, webbhotell osv, mm.. Sacred SkinNy bok om Sak Yant, traditionell, spiritistisk thailändsk tatueringskonst Våga Vägra FaceBook
Ouch... nu öppnade du antagligen Pandoras Ask och ännu en idiotdiskussion, denna gång om hur trådar ska/bör markeras lösta eller inte. Ska ta fram öl och chips och bänka mig vid rinkside.
Alla trådar måste faktiskt inte markeras som lösta.
Det är upp till trådskaparen att bestämma. I många trådar som en verklig fråga ställs kan ett svar vara en bra lösning men det markeras inte. Därmed kan vissa få ett lägre antal lösningar än de borde ha, för att trådskaparen glömde markera det som lösning, men fick ett svar. Det är ju det som är det viktigaste, att ha fått ett svar.
Red, tänkte lite länge här och under tiden kom 2 andra inlägg.
Last edited by b242569; 2010-10-10, 14:45.
Reason: Om någon kollar här och undrar över sen redigering testade jag att redigera ett inlägg som jag skrivit och annan än jag löst.
Det är upp till trådskaparen att bestämma. I många trådar som en verklig fråga ställs kan ett svar vara en bra lösning men det markeras inte. Därmed kan vissa få ett lägre antal lösningar än de borde ha, för att trådskaparen glömde markera det som lösning, men fick ett svar. Det är ju det som är det viktigaste, att ha fått ett svar.
Red, tänkte lite länge här och under tiden kom 2 andra inlägg.
Jajjamensan, och bland annat jag brukar i de fall det är befogat påpeka att tråden ska markeras som löst men den här tråden känns inte direkt jätteaktuell för det ändamålet.
Men så går ju inte livet ut på att jaga antal inlägg eller lösta trådar heller har jag för mig. Kvalitet före kvantitet.
Comment