Livet utanför!

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • b242569
    Medlem
    • 2005-09-18
    • 748

Alltså, just nu tycker jag allt är tämligen OK med wF:s funktioner. Jag skrev ju i inlägg #39:

"Så fann jag när jag gjorde en omröstning i början av sommaren att just den delen, jämfört med det övriga, enligt min bedömning då, var mycket mindre använarvänlig än det övriga, och ifrågasatte lite varför, men nu ser jag då inga direkt anmärkningsvärda fel på wF alls förutom att det sedan omstruktureringen tar tid att skriva i vissa inlägg.

Kom inte med något mer nedlåtande nu. Gäller alla!"

Så får jag då även försöka att inte anmärka för mycket på hur andra skriver, men om jag tycker att något borde formuleras annorlunda är det ju naturligt att jag påpekar det, och det är även naturligt att det inte är någon annan än den jag riktar kritik mot som påpekar kritiken jag riktar (tänker lite på hur det var i gnälltråden).
    Last edited by b242569; 2010-08-06, 06:11.

Comment

• :stefan:
      Moderator
      • 2000-04-28
      • 8032

Originally posted by b242569
      Alltså, just nu tycker jag allt är tämligen OK med wF:s funktioner. Jag skrev ju i inlägg #39:

"Så fann jag när jag gjorde en omröstning i början av sommaren att just den delen, jämfört med det övriga, enligt min bedömning då, var mycket mindre använarvänlig än det övriga, och ifrågasatte lite varför, men nu ser jag då inga direkt anmärkningsvärda fel på wF alls förutom att det sedan omstruktureringen tar tid att skriva i vissa inlägg.

Kom inte med något mer nedlåtande nu. Gäller alla!"

Så får jag då även försöka att inte anmärka för mycket på hur andra skriver, men om jag tycker att något borde formuleras annorlunda är det ju naturligt att jag påpekar det, och det är även naturligt att det inte är någon annan än den jag riktar kritik mot som påpekar kritiken jag riktar (tänker lite på hur det var i gnälltråden).
      Du undrar varför folk retar sig på dig? Här är ett klockrent exempel - i en total tramstråd utan någon vett och sans alls drar du till med ett seriöst inlägg mitt i alltihop - i Cafét.
      Hur var det nu med att skilja på Cafét och resten av forumet..?
      My motor is stalled but my wheels are still spinning.

Comment

• b242569
        Medlem
        • 2005-09-18
        • 748

Jag redigerade nyss.

Comment

• Danne V
          Medlem
          • 2006-08-02
          • 7685

Originally posted by :stefan:
          Du undrar varför folk retar sig på dig?
          Han kommer ändå inte att fatta läget, utan tjafsa och posta hundra inlägg med korkade motfrågor till dig.

Får jag föreslå att han stängs av en månad till att börja med?
          Med vänlig hälsning från
          Danne
          ------
          Proformica.com Marknadsföring, webbdesign, webbhotell osv, mm..
          Sacred Skin Ny bok om Sak Yant, traditionell, spiritistisk thailändsk tatueringskonst
          Våga Vägra
          FaceBook

Comment

• celia
            Medlem
            • 2001-12-11
            • 1080

WebForum
            Nä nu!

Jag var inte så flitig använadre av wF de första åren, och tyckte då att allt fungerade bra.
            Tadaaa!
            "The creative mind has a vast attic." ~ Leonard Mlodinow
            For redundant, see redundant.

Comment

• b242569
              Medlem
              • 2005-09-18
              • 748

Angående detta resonemang kommer jag inte att skicka ett enda inlägg med motfråga till :stefan:

Jag förstår att han i ren hast tog upp en ny spontan tråd och formulerade sig som om det måste vara trams i cafeet. Du är förlåten (:stefan för att du denna gång inte formulerade dig exakt klart om cafeet.

Comment

• Poteta
                Medlem
                • 2005-05-13
                • 3014

Du är förlåten (:stefan för att du denna gång inte formulerade dig exakt klart om cafeet.
                Omg...
                Mitt företag

Comment

• civilpolisen
                  Medlem
                  • 2009-12-10
                  • 816

"It's getting better and better... and... I can even FEEL / TOUCH the taste!!"

Kan vi inte diskutera hur man matar trollen utan att gå över ån efter vatten?? :-)

Eller nåt annat tung ämne utan betydelse...!! :-)

I'm alive!!
                  Last edited by civilpolisen; 2010-08-06, 14:07. Reason: Mjöllpåsen gick sin väg...
                  - Vad hette La Liga då det begav sig?
                  - Då Liga.

Comment

• :stefan:
                    Moderator
                    • 2000-04-28
                    • 8032

Hahaha, nu ger jag fan upp... Jag tror jag byter kuf och rättshaverist mot troll rakt av.

Men nu skiter jag i detta, nu är det helg och baluns och Sonisphere i morron och ojojoj.
                    My motor is stalled but my wheels are still spinning.

Comment

• Lasp
                      Medlem
                      • 2000-07-29
                      • 10197

Nu har jag haft lite wF semester!
                      Men jag kollar trådar lite då och då och ser att det kanske inte har blivit så mycket bättre.
                      Så om nån vecka tar vi och drar ner i Europa på några veckor.
                      Här kan man ju knappast stanna stanna och lyssna på alla löften.
                      Nä bättre då att lägga sin röst nu och se vem som segrade den 19 sept.
                      Får då börjar ju resten av våra svenska liv! Eller hur?
                      Livet är kort och Nu!
                      Läs mera!
                      !?

Comment

• Dryden
                        Medlem
                        • 2002-08-03
                        • 12245

Originally posted by Lasp
                        Så om nån vecka tar vi och drar ner i Europa på några veckor. Här kan man ju knappast stanna stanna och lyssna på alla löften.
                        Hade jag haft möjligheten hade jag faktiskt gjort samma sak.
                        resebloggen # twitter # instagram

Comment

Working...