Lokförarutbildning!

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Ullis.
    Medlem
    • 2010-01-01
    • 18

    #946
    Originally posted by shiven
    haha, när skulle du dit då?
    Den 26.
    Shit va nervös ja blev nu. Nu känns de ju på riktigt.

    Comment

    • shiven
      Medlem
      • 2010-01-07
      • 31

      #947
      Originally posted by Ullis.
      Den 26.
      Shit va nervös ja blev nu. Nu känns de ju på riktigt.
      Hoppas allt går bra för dig då =D min nervositet kommer väl till veckan =D

      Comment

      • Epiq
        Medlem
        • 2008-05-13
        • 59

        #948
        Ingen idé att vara nervösa, de förklara väldigt tydligt vad proverna går ut på o går igenom exempel, rättar dem o låter folk fråga frågor inför varje delprov. Lycka till!

        Comment

        • onkelborg
          Medlem
          • 2003-07-31
          • 582

          #949
          Det är ett gäng på skolan nu och kör lite tester

          Comment

          • Ullis.
            Medlem
            • 2010-01-01
            • 18

            #950
            Vad går det skriftliga testet ut på?
            Antar att det inte e samma som den man fick på mailet.

            Comment

            • shiven
              Medlem
              • 2010-01-07
              • 31

              #951
              Originally posted by Ullis.
              Vad går det skriftliga testet ut på?
              Antar att det inte e samma som den man fick på mailet.
              Jo skriftliga ska vara i princip samma saker som det man fick hem, lite utförligare och med papper och penna istället för på dator. den uppfattningen jag fick iaf från mailet.

              Comment

              • Ullis.
                Medlem
                • 2010-01-01
                • 18

                #952
                Jaha.. i morgon va de dax. Åker upp redan i eftermidda, har en fem timmars lång tågresa framför mig.
                Känns lite spännande, men samtidigt nervöst.

                Lycka till till alla andra som oxå ska till Hallsberg i morgon.

                Comment

                • shiven
                  Medlem
                  • 2010-01-07
                  • 31

                  #953
                  Originally posted by Ullis.
                  Jaha.. i morgon va de dax. Åker upp redan i eftermidda, har en fem timmars lång tågresa framför mig.
                  Känns lite spännande, men samtidigt nervöst.

                  Lycka till till alla andra som oxå ska till Hallsberg i morgon.
                  Lycka till, du får berätta hur det gick när du är klar. Jag åker upp på onsdag kväll, sen har jag 5 timmar hem efter. En resa som borde ta 2 timmar =\

                  Comment

                  • johans83
                    Medlem
                    • 2008-08-17
                    • 18

                    #954
                    Det börjar nog ljusna

                    ..
                    Last edited by johans83; 2010-01-28, 13:59.

                    Comment

                    • Ullis.
                      Medlem
                      • 2010-01-01
                      • 18

                      #955
                      Då har man klarat sig vidare till nästa moment Har en kännsla av att de kommer att vara de jobbigaste.
                      Ska upp nästa lördag igen. De tar mig 5 timmar enkel resa o ta mig till Hallsberg. Men de e de värt.

                      Lycka till i morgon

                      Comment

                      • Lasp
                        Medlem
                        • 2000-07-29
                        • 10197

                        #956
                        Stog och kollade genom vindrutan nu på eftermiddagen när föraren kollade retardationen.
                        Svängde mig med att Tydal har givit oss tips om tågluffen. Föraren sa att www.tydal.nu var mycket användt. Mäktigt att se hur tåget tog igen 10 min försening på sträckan Malmö - Helsingborg. Skönt att skrida fram i 180 istället för att sitta i kö på E6, just nu helt avstängd. Tack Thomas för att du har spridit goa vibrationer.
                        Livet är kort och Nu!
                        Läs mera!
                        !?

                        Comment

                        • EKSS
                          Medlem
                          • 2009-04-05
                          • 31

                          #957
                          Ja visst börjar det att vända

                          ..
                          Last edited by EKSS; 2010-01-28, 19:37.

                          Comment

                          • shiven
                            Medlem
                            • 2010-01-07
                            • 31

                            #958
                            3 timmar kvar till testerna idag, laddad som bara den =D 2 timmar förseningar igår när jag åkte till örebro och fick ta anknytningar katrineholm - Eskilstuna - örebro =D alltid kul att åka runt hjälmaren men jag är rätt nöjd, stog och snackade med en Jimmy från klass 6 i hallsberg som körde sträckan katrineholm - eskilstuna.

                            Comment

                            • shiven
                              Medlem
                              • 2010-01-07
                              • 31

                              #959
                              Klarade testerna idag, sista testerna 13 feb =D

                              Comment

                              • sNaIjK
                                Medlem
                                • 2008-07-13
                                • 36

                                #960
                                Originally posted by johans83
                                ..
                                Kanonbra ju! Hur många förare sökte dom ? Dessutom är det inte lönt ni tar bort inlägg, dom ligger cachade för all framtid

                                Comment

                                Working...