Lokförarutbildning!

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • JoakimE
    Medlem
    • 2000-02-12
    • 1190

    #121
    Originally posted by barba
    Nice!
    När börjar du?
    Vad händer när man har klarat provet? Ny resa till Sthlm eller vad händer?
    Lycka till med utbildningen
    Jag börjar den 6e december i Hallsberg

    Japp, så ska det vara, klarar man båda delstegen i urvalsproven är det intervju och informationsdag vid ett senare tillfälle, och för min del i varje fall, och för de andra som deltog vid samma urvalsprov så var det en ny Stockholmsresa för den dagen.

    ewenson.se - själlöst

    Comment

    • magnusp
      Medlem
      • 2007-11-02
      • 35

      #122
      Originally posted by JoakimE
      Jag börjar den 6e december i Hallsberg

      Japp, så ska det vara, klarar man båda delstegen i urvalsproven är det intervju och informationsdag vid ett senare tillfälle, och för min del i varje fall, och för de andra som deltog vid samma urvalsprov så var det en ny Stockholmsresa för den dagen.
      Ja då ska du vara hjärligt välkommen till Hallsberg

      Comment

      • barba
        Medlem
        • 2007-11-03
        • 31

        #123
        Originally posted by JoakimE
        Jag börjar den 6e december i Hallsberg

        Japp, så ska det vara, klarar man båda delstegen i urvalsproven är det intervju och informationsdag vid ett senare tillfälle, och för min del i varje fall, och för de andra som deltog vid samma urvalsprov så var det en ny Stockholmsresa för den dagen.
        Var alla på intervjun/informationsdagen (är det vid samma tillfälle?) samtidigt eller var man där en och en?
        Var det mycket väntetid och sånt?

        Jag ska upp nästa onsdag på intervju. Spännande.

        Vet du vart du kommer bli stationerad än?

        Comment

        • JoakimE
          Medlem
          • 2000-02-12
          • 1190

          #124
          Originally posted by barba
          Var alla på intervjun/informationsdagen (är det vid samma tillfälle?) samtidigt eller var man där en och en?
          Var det mycket väntetid och sånt?

          Jag ska upp nästa onsdag på intervju. Spännande.

          Vet du vart du kommer bli stationerad än?
          Först är det information, där är man samlade, efter det blir det enskillda intervjuer, och ja, det blir en hel del väntetid. Jag roade mig med att ha med min laptop och köpte en timme surftid i ett av de trådlösa nätverken som fanns i Kista Science Tower

          Lycka till!

          Jag kommer att bli stationerad i Linköping, som jag valt

          ewenson.se - själlöst

          Comment

          • Maggiie
            Medlem
            • 2007-11-01
            • 49

            #125
            --
            Last edited by Maggiie; 2007-11-12, 15:51.

            Comment

            • magnusp
              Medlem
              • 2007-11-02
              • 35

              #126
              Originally posted by Maggiie
              Första testet nästa vecka.. "papper och penna"-test, exakt VAD får man göra? tycker inte informationen jag fått varit så tydlig.. först verkat ett test vara i några timmar, och sedan får man stanna kvar för ytterligare test om man klarat det första. Är det personlighetstest rakt av?
              Åh vad kul!! Hoppas det går bra,men det gör det nog
              Var ska du göra testen och vilken ort kom du in på?

              Comment

              • barba
                Medlem
                • 2007-11-03
                • 31

                #127
                Sådär ja, då har man varit på intervju också. Hälsoundersökningen var jag och gjorde i tisdags.
                Nu återstår bara 1,5 veckas väntan på besked.
                Jobbig väntan...

                Comment

                • Maggiie
                  Medlem
                  • 2007-11-01
                  • 49

                  #128
                  Jag klarade första testet, test nr 2 har jag på torsdag *nervös men GLAD*

                  Comment

                  • magnusp
                    Medlem
                    • 2007-11-02
                    • 35

                    #129
                    Originally posted by Maggiie
                    Jag klarade första testet, test nr 2 har jag på torsdag *nervös men GLAD*
                    Åh vad roligt att höra
                    Berätta om hur det var,var det svårt??

                    Comment

                    • Maggiie
                      Medlem
                      • 2007-11-01
                      • 49

                      #130
                      Ja först var det ett test, om man klarade det fick man göra 7 st "små-test" 5-15 min långa/styck.. Jag var så nervös (eftersom hela min framtid hängde på testen) så jag tyckte det var svårt.. men lite kul var det allt Hjärnan får jobba!

                      Comment

                      • magnusp
                        Medlem
                        • 2007-11-02
                        • 35

                        #131
                        Originally posted by Maggiie
                        Ja först var det ett test, om man klarade det fick man göra 7 st "små-test" 5-15 min långa/styck.. Jag var så nervös (eftersom hela min framtid hängde på testen) så jag tyckte det var svårt.. men lite kul var det allt Hjärnan får jobba!
                        Ok.)
                        Var det som ett intelligenstest?

                        Comment

                        • magnusp
                          Medlem
                          • 2007-11-02
                          • 35

                          #132
                          Lyckatill i dag Maggiie med testet, det kommer att gå bra!..

                          Comment

                          • barba
                            Medlem
                            • 2007-11-03
                            • 31

                            #133
                            Sådär ja.

                            Fick idag besked att jag har kommit in på SJ´s utbildning.
                            NICE!

                            Lycka till Maggiie!

                            Comment

                            • carl_x
                              Medlem
                              • 2000-03-30
                              • 1680

                              #134
                              Originally posted by barba
                              Sådär ja.

                              Fick idag besked att jag har kommit in på SJ´s utbildning.
                              NICE!
                              Gratulerar!

                              Comment

                              • magnusp
                                Medlem
                                • 2007-11-02
                                • 35

                                #135
                                Originally posted by barba
                                Sådär ja.

                                Fick idag besked att jag har kommit in på SJ´s utbildning.
                                NICE!

                                Lycka till Maggiie!
                                Grattis!

                                Comment

                                Working...