Lokförarutbildning!
Collapse
X
-
Comment
-
Lycka till, du får berätta hur det gick när du är klar. Jag åker upp på onsdag kväll, sen har jag 5 timmar hem efter. En resa som borde ta 2 timmar =\Comment
-
Stog och kollade genom vindrutan nu på eftermiddagen när föraren kollade retardationen.
Svängde mig med att Tydal har givit oss tips om tågluffen. Föraren sa att www.tydal.nu var mycket användt. Mäktigt att se hur tåget tog igen 10 min försening på sträckan Malmö - Helsingborg. Skönt att skrida fram i 180 istället för att sitta i kö på E6, just nu helt avstängd. Tack Thomas för att du har spridit goa vibrationer.Livet är kort och Nu!
Läs mera! !?
Comment
-
3 timmar kvar till testerna idag, laddad som bara den =D 2 timmar förseningar igår när jag åkte till örebro och fick ta anknytningar katrineholm - Eskilstuna - örebro =D alltid kul att åka runt hjälmaren men jag är rätt nöjd, stog och snackade med en Jimmy från klass 6 i hallsberg som körde sträckan katrineholm - eskilstuna.Comment
Oderland
Collapse
Har en kännsla av att de kommer att vara de jobbigaste.
Comment