Har åkt hemifrån ett par dagar. När jag satt på tåget slog det mig att jag kanske glömde stänga av kaffebryggaren. Är ganska säker på att jag stängde av den men blev lite orolig eftersom jag inte har någon möjlighet att kontrollera.
Frågan är då om det är någon större brandrisk att den står på ett par dagar ? Att kaffet kommer koka torrt inser jag men mer hoppas jag inte händer. Har för mig att jag läst att den ev. stänger av sig när den varit påslagen för länge.
Kaffebryggaren är en Philips HD744 eller ngt sånt.
Frågan är då om det är någon större brandrisk att den står på ett par dagar ? Att kaffet kommer koka torrt inser jag men mer hoppas jag inte händer. Har för mig att jag läst att den ev. stänger av sig när den varit påslagen för länge.
Kaffebryggaren är en Philips HD744 eller ngt sånt.


Comment