Audioscrobbler-grupp

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Helmertz
    Medlem
    • 2005-05-03
    • 342

De där 95 gångerna jag spelat Ana-we are.. Äh vafan, jag gillar den

PS Christian: länken till din AS-profil i din kommentar fungerar inte riktigt!

Comment

• ChristianS
      Medlem
      • 2004-12-27
      • 236

[citat=Helmertz]PS Christian: länken till din AS-profil i din kommentar fungerar inte riktigt! [/citat]
      Joda! Jag är bara bäst på att alltid lyckas länka fel på första försöket, vad de än gäller

Comment

• muskot
        Medlem
        • 2002-01-13
        • 7705

Nu är jag också på G .
        Break a rule!

Comment

• hltm
          Medlem
          • 2004-11-16
          • 501

Hm, blev också lite nyfiken.
          I am Sugardaddy, you are my apprentice

Comment

• Tinwëlint
            Medlem
            • 2004-05-11
            • 478

Hurra! Tio stycken!

r1:
            Vi borde göra en forumtråd på AS där alla skriver vad de heter på wF. Måste gruppägaren aktivera forumet på något vis? Det verkar inte fungera i alla fall.

r2:
            Passar samtidigt på att be någon som eventuellt kör foobar. Det vore trevligt om någon kunde göra ett paket med de dll-bibliotek som finns i den installationsfilen (som helt enkelt inte fungerar för mig, se: http://www.webforum.nu/showthread.ph...10#post1068010)
            Tror att det ska vara:
            • foo_audioscrobbler.dll
            • libcurl.dll
            • zlibwapi.dll

Då kunde jag bidra med min underbara musiksmak också. De senaste loggningarna jag har på AS är sen april då jag bytte till foobar.
            Last edited by Tinwëlint; 2005-07-11, 22:42.

Först när konsumenten upplöser produkten, dubbar den produkten till produkt; ty produktionen är inte produkt som objektiverad aktivitet utan bara som objekt för det aktiva subjektet.

Blogg | Jag på Audioscrobbler | wF:s Audioscrobblergrupp

Comment

• ChristianS
              Medlem
              • 2004-12-27
              • 236

[citat=Tinwëlint]Hurra! Tio stycken!

Vi borde göra en forumtråd på AS där alla skriver vad de heter på wF. Måste gruppägaren aktivera forumet på något vis? Det verkar inte fungera i alla fall. [/citat]
              Ja, det kan bara ägaren göra. Ska göra det så fort de får ordning på forumen... Hälften av alla forum jag försökt besöka eller skriva i blir blanka. Så fort jag får chansen finns det uppe.

Comment

• muskot
                Medlem
                • 2002-01-13
                • 7705

[citat=Tinwëlint]Det är samma problem med den filen (som med den jag laddade från audioscrobbler.com). Ett verkligt märkligt problem. Det är ju en sån där vanlig nullsoft-installation. När jag väl har accepterat licensavtalet och ska installera är "Install"-knappen grå. Om jag försöker välja att installera till en annan katalog än standard genom att trycka på "Browse" är "OK" i katalogväljarrutan som kommer upp grå.
                Jag har provat på två datorer. En med windows 2000 och en med XP och inloggad både som administratör och vanlig användare men problemet kvarstår.
                Därför skulle jag uppskatta en zip-fil eller något med de dll-filer som installeras med den där installationen [/citat]Använder inte foobar2000, men har det installerat. När jag skulle köra foo_audioscrobbler1.2.4.exe för att packa upp filerna i en tempkatalog, zippa och skicka över visade det sig att Install-knappen "gråades" ut om sökvägen inte gick exakt dit foobar2000 är installerat. Kanske någon bugg som beror på konstiga/ovanliga tecken i sökvägen?
                Break a rule!

Comment

• Tinwëlint
                  Medlem
                  • 2004-05-11
                  • 478

[citat=muskot][citat=Tinwëlint]Det är samma problem med den filen (som med den jag laddade från audioscrobbler.com). Ett verkligt märkligt problem. Det är ju en sån där vanlig nullsoft-installation. När jag väl har accepterat licensavtalet och ska installera är "Install"-knappen grå. Om jag försöker välja att installera till en annan katalog än standard genom att trycka på "Browse" är "OK" i katalogväljarrutan som kommer upp grå.
                  Jag har provat på två datorer. En med windows 2000 och en med XP och inloggad både som administratör och vanlig användare men problemet kvarstår.
                  Därför skulle jag uppskatta en zip-fil eller något med de dll-filer som installeras med den där installationen [/citat]Använder inte foobar2000, men har det installerat. När jag skulle köra foo_audioscrobbler1.2.4.exe för att packa upp filerna i en tempkatalog, zippa och skicka över visade det sig att Install-knappen "gråades" ut om sökvägen inte gick exakt dit foobar2000 är installerat. Kanske någon bugg som beror på konstiga/ovanliga tecken i sökvägen? [/citat]

Tja, jag undrar om det är det som är problemet. Har testat med alla möjliga sökvägar. Fruktansvärt irriterade. Därför funderade jag på om det kanske var någon som redan hade den installerad.

Först när konsumenten upplöser produkten, dubbar den produkten till produkt; ty produktionen är inte produkt som objektiverad aktivitet utan bara som objekt för det aktiva subjektet.

Comment

• muskot
                    Medlem
                    • 2002-01-13
                    • 7705

Jag har den installerad och det fungerar att skicka data till Audioscrobbler, men vad jag kan se är foo_audioscrobbler.dll den enda dll-fil jag har, av de du räknar upp (i components-katalogen). Kan lägga upp den om du vill.
                    Break a rule!

Comment

• Tinwëlint
                      Medlem
                      • 2004-05-11
                      • 478

De andra finns nog i windowssökvägen/system32.

Comment

• muskot
                        Medlem
                        • 2002-01-13
                        • 7705

Libcurl var visst beläget direkt i foobar2000-katalogen, men zlibwapi.dll har jag inte någonstans på hela disken.
                        Break a rule!

Comment

• Tinwëlint
                          Medlem
                          • 2004-05-11
                          • 478

Lustigt. Men prova att zippa de två du har ändå så är du jättesnäll.

Comment

• :stefan:
                            Moderator
                            • 2000-04-28
                            • 8032

I'm in - Boomtown var namnet!
                            My motor is stalled but my wheels are still spinning.

Comment

• muskot
                              Medlem
                              • 2002-01-13
                              • 7705

Det blev visst en rar-fil istället. Hoppas att det duger .
                              Attached Files
                              Break a rule!

Comment

• Tinwëlint
                                Medlem
                                • 2004-05-11
                                • 478

Vad roligt man kan ha med audioscrobbler. Många som gillar Schnappi:
                                Watch CBS television online. Find CBS primetime, daytime, late night, and classic tv episodes, videos, and information.

Förresten, ChristianS, Porcupine Tree

Comment

Working...