Audioscrobbler-grupp

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ChristianS
    Medlem
    • 2004-12-27
    • 236

Nya sidan!

Nya sidan verkar otroligt lovande. Stilrenare och mer tillägg av olika slag, användarvänlig också. Helvete nu lär jag bli beroende av skiten

Comment

• Helmertz
      Medlem
      • 2005-05-03
      • 342

Fanns inte last.fm (som man skickas vidare till automatiskt från gamla AS.com) innan? I så fall verkar det som om de tagit över AS verksamhet.. Hur ligger läget?

Comment

• ChristianS
        Medlem
        • 2004-12-27
        • 236

AS och last.fm kommer att köras ihop. Om jag förstått det hela rätt plockar de det "bästa" från varje sida och gör en gemensan istället. Båda URLerna lär dock funka framöver, bara att de tar dig till denna nya då.

Comment

• Winterlord
          Medlem
          • 2005-04-07
          • 589

Pending....Pending...Pending...!!!

Alright, I´m at the door. Let me in god dammit!

Samma användarnamn.
          Vianor Trollhättan

Comment

• Helmertz
            Medlem
            • 2005-05-03
            • 342

Så länge det är snyggare så fungerar det för mig :- )

Comment

• Tinwëlint
              Medlem
              • 2004-05-11
              • 478

Haha. Man kan revolutionera i grupperna. Vad snyggt.

Först när konsumenten upplöser produkten, dubbar den produkten till produkt; ty produktionen är inte produkt som objektiverad aktivitet utan bara som objekt för det aktiva subjektet.

Blogg | Jag på Audioscrobbler | wF:s Audioscrobblergrupp

Comment

• Lofberg
                Medlem
                • 2002-11-23
                • 1277

Mitt ascblr-konto: Lofberg.
                Korvsk krokfjälst

Comment

• caze
                  Medlem
                  • 2001-09-24
                  • 4686

Nu är jag också med, mer än 2 månader efter!

cazesthlm
                  Carl / Digitalbyrå i Stockholm - Digital1

Comment

• Lofberg
                    Medlem
                    • 2002-11-23
                    • 1277

När jag ska se mina "charts" står det: An unknown error has occured with this chart. Please try again later
                    Korvsk krokfjälst

Comment

• Lofberg
                      Medlem
                      • 2002-11-23
                      • 1277

Ursäkta, men är det tänkt att den där skiten ska vara så verkligt dålig som den är? Varken mina listor eller profil funkar ordentligt. Jag har nu fixat "Profile Settings" 2-3 gånger, och då avslutat med "Save Details" men inte ett piss sparas. Hoppas det är nåt tillfälligt.
                      Korvsk krokfjälst

Comment

• Gardell
                        Medlem
                        • 2002-07-29
                        • 591

[citat=Tinwëlint]Vem är THEVinyl förresten?[/citat]
                        Det är jag, det. Har visst missat att meddela..
                        // Gardell

Comment

• altack
                          Medlem
                          • 2004-02-23
                          • 830

[citat=Lofberg]Ursäkta, men är det tänkt att den där skiten ska vara så verkligt dålig som den är? Varken mina listor eller profil funkar ordentligt. [/citat]Jodå, du har inte lyssnat på tillräckligt mycket för att få någon annan lista än Recent tracks, och den verkar funka alldeles utmärkt vad jag ser.
                          //Martin

Comment

• Lofberg
                            Medlem
                            • 2002-11-23
                            • 1277

ok, så man måste lyssna på ett visst antal låtar först. Så, what about min profil då? Är jag inte tillräckligt "etablerad" för att få ha någon?
                            Korvsk krokfjälst

Comment

• Lofberg
                              Medlem
                              • 2002-11-23
                              • 1277

Men snälla. Det är ju nåt allvarligt fel med hela sidan. Nu valde jag att skapa en grupp (om någon undrar så HETTE den BC Forum), jag lyckades och det stod "You need 15 blabla..." och så, samt att jag var "owner" eller nåt. Jaha, så går jag då därifrån, sen när jag kommer tillbaka till min profil står bara wF som enda grupp jag är med i. Då söker jag efter min nyskapade grupp men hittar inget. Om det nu är så att "någon" ska godkänna gruppen först kan de väl skriva det? Samma sak med de här listorna. Har lyssnat på 50 låtar eller nåt. Om listorna nu inte kommer förrän man lyssnat tillräckligt kan det väl stå det istället för ett felmeddelande...

Och sen, varför listas bara 90% av de låtar jag lyssnar på?
                              Korvsk krokfjälst

Comment

• ChristianS
                                Medlem
                                • 2004-12-27
                                • 236

Lofberg, du måste lära dig att tålamod är en dygd
                                [citat]Varken mina listor eller profil funkar ordentligt.[/citat]
                                Din profil fungerar precis som den ska, dock kan det dröja innan nya inställningar tas i bruk. Ibland kan man få vänta i över ett dygn på att få sin avatar bekräftad. Det där med listorna som bråkar diskuteras rikligt på sidan, med det viktigaste är ändå att ALLT som du lyssnar på sparas*, var lugn.
                                [citat]you need 15 blabla[/citat]
                                Ja, du behöver minst 15 unika användare i din grupp för att den skall få några top-listor på artister samt låtar.
                                [citat]Om listorna nu inte kommer förrän man lyssnat tillräckligt kan det väl stå det istället för ett felmeddelande...[/citat]
                                Om du får ett felmeddelande så beror det på dig och ingen annan. Du har inte taggat rätt.

Dessutom reserverar de sig för tillfälliga buggar under en kortare tid, då sidan fixas och donas flitigt just nu. Vissa grupper har, efter flytten, försvunnit och administratörerna arbetar med att fixa det, det kanske rentav inkluderar din grupp.

*Du måste tagga samtliga låtar på rätt sätt (minst ha med artist samt låt), du måste ha konfigurerat pluginen korrekt, du måste som ny ha lyssnat på ett visst antal låtar för att få listor på mest spelade artister samt låtar publicerade.

Comment

Working...