Såg att det fanns en del som använde Audioscrobbler här på webforum (och det finns säkert fler än vad jag har sett). Skulle det vara intressant med en webforum-grupp på AS?
Audioscrobbler-grupp
Collapse
X
-
Audioscrobbler-grupp
Först när konsumenten upplöser produkten, dubbar den produkten till produkt; ty produktionen är inte produkt som objektiverad aktivitet utan bara som objekt för det aktiva subjektet.
Blogg | Jag på Audioscrobbler | wF:s Audioscrobblergrupp
Tags: None -
Först när konsumenten upplöser produkten, dubbar den produkten till produkt; ty produktionen är inte produkt som objektiverad aktivitet utan bara som objekt för det aktiva subjektet.
Comment
-
-
Japp, satte den på member approval - ville inte släppa in vilket drös som helst
Grejen är att AS meddelar inte längre, via ett privat mess, huruvida folk försöker joina grupper med användarrättigheter. Därav såg jag inte sett de som försökt joina förräns nu. Nu ska det gå, bara att steppa på gott folk!
r/Nu kan alla ni som joinat även ge andra wF:are rättighet att joina - bara de kan visa upp att de finns med på wF!
Last edited by ChristianS; 2005-07-13, 17:29.Comment
-
Skickade ett PM till ChristianS och bad honom titta till gruppen.
r: Såg att du hade börjat släppa in oss.
(Måste se snett, såg inte så ut för fem minuter sen)
Förresten. Är det någon som kör med foobar? Jag lyckas inte få installationen av foo_audioscrobbler att fungera.
Den installationsfil jag laddar ner från audioscrobbler.com fungerar inte.
Skulle uppskatta om någon i sådana fall kunde skicka alla dll-filer som behövs till mig.
Kör foobar 0.8.3 .
Comment
-
[citat=Tinwëlint]Skickade ett PM till ChristianS och bad honom titta till gruppen.
r: Såg att du hade börjat släppa in oss.
(Måste se snett, såg inte så ut för fem minuter sen)
Förresten. Är det någon som kör med foobar? Jag lyckas inte få installationen av foo_audioscrobbler att fungera.
Den installationsfil jag laddar ner från audioscrobbler.com fungerar inte.
Skulle uppskatta om någon i sådana fall kunde skicka alla dll-filer som behövs till mig.
Kör foobar 0.8.3 . [/citat]
Ja, jag kör foobar. Du vill ha installationen till pluginen antar jag? Jag hade ett snarlikt problem då jag först inte hittade en fungerande länk, sen att min installation inte kunde fullbordas. Fick hjälp av en på AS forumen som gav mig denna länk >> http://www.deebster.com/tmp/foo_audioscrobbler1.2.4.exe
Testa den.Comment
-
Det är samma problem med den filen (som med den jag laddade från audioscrobbler.com). Ett verkligt märkligt problem. Det är ju en sån där vanlig nullsoft-installation. När jag väl har accepterat licensavtalet och ska installera är "Install"-knappen grå. Om jag försöker välja att installera till en annan katalog än standard genom att trycka på "Browse" är "OK" i katalogväljarrutan som kommer upp grå.
Jag har provat på två datorer. En med windows 2000 och en med XP och inloggad både som administratör och vanlig användare men problemet kvarstår.
Därför skulle jag uppskatta en zip-fil eller något med de dll-filer som installeras med den där installationen
Comment
-
[citat=stoffe-2k]
lysnar du på U2 mycket så rekomenderar den R.E.M. tex... [/citat]
... därför att många andra användare som lyssnar mycket på U2 lyssnar mycket på R.E.M.
Comment
-
Ni är med!
Varje vecka får varje grupp vars medlemsantal överstiger 10 pers en lista på den musik som spelats mest bland medlemmarna - blir sköj och se vad ni lyssnar på egentligen
Just nu är vi 8 i gruppen.
Last edited by ChristianS; 2005-07-11, 21:56.Comment
Oderland
Collapse
Comment