wF-träff våren 2005 i Stockholm

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • @nders
    Moderator
    Marsvin
    • 2000-06-30
    • 26914

    #91
    Ja, precis, bewern! Men var är min?
    @aviddevguy

    Comment

    • hypatia
      Medlem
      • 2001-02-20
      • 1325

      #92
      Jag kommer till Observatorielunden något bra datum!
      Jag tar med mig en kompis och en livlina.

      Comment

      • m_soderlund
        Medlem
        • 2002-09-18
        • 4733

        #93
        Jag kan inte på onsdag.

        Comment

        • bewern
          Medlem
          • 2002-06-10
          • 515

          #94
          [citat=@nders]Ja, precis, bewern! Men var är min? [/citat]
          Det får du fråga Rikard om. Under förutsättning att du har beställt en. För det har du väl
          Om någonting verkar vara för bra för att vara sant så är det nog inte det.

          Gammalt djungelordspråk.

          Comment

          • @nders
            Moderator
            Marsvin
            • 2000-06-30
            • 26914

            #95
            [citat=bewern]För det har du väl [/citat]Klart jag har.

            Men den är förlagd! Det är som förgjort!
            @aviddevguy

            Comment

            • bewern
              Medlem
              • 2002-06-10
              • 515

              #96
              [citat=hypatia]Jag kommer till Observatorielunden något bra datum! [/citat]
              Vad sägs om 7 oktober?
              [citat=hypatia]
              Jag tar med mig en kompis och en livlina. [/citat]
              Jasså. Vi duger inte längre som lekkamrater. Du måste ha andra lekkompisar.
              Om någonting verkar vara för bra för att vara sant så är det nog inte det.

              Gammalt djungelordspråk.

              Comment

              • aasah
                Medlem
                • 2003-03-16
                • 3451

                #97
                [citat=@nders][citat=bewern]För det har du väl [/citat]Klart jag har.

                Men den är förlagd! Det är som förgjort! [/citat]Ta med en Towel då!?

                Jag är ev intresserad av Grönan. (Beroende på om jag är i Stockholm då bland annat.)

                Till restaurangernas dag kommer jag inte.

                Onsdag är väl alldeled för kort varsel för att dyka upp på.... annars låter det trevligt.

                Comment

                • bewern
                  Medlem
                  • 2002-06-10
                  • 515

                  #98
                  [citat=@nders][citat=bewern]För det har du väl [/citat]Klart jag har.

                  Men den är förlagd! Det är som förgjort! [/citat]
                  Har du kollat i tvättkorgen? Under sängen? I Jympapåsen? Flickvännens garderob? Förresten, du har väl flyttat sen senast? Du har inte glömt kvar den i gamla lägenheten? Lånat ut den? Hemska tanke. Sa jag flickvännens garderob? Hemma hos föräldrarna?

                  Jaja, du har ju 2 dar på dig.
                  Om någonting verkar vara för bra för att vara sant så är det nog inte det.

                  Gammalt djungelordspråk.

                  Comment

                  • hypatia
                    Medlem
                    • 2001-02-20
                    • 1325

                    #99
                    [citat=bewern]Vad sägs om 7 oktober? [/citat] Det är ett bra datum!
                    [citat]Jasså. Vi duger inte längre som lekkamrater. Du måste ha andra lekkompisar. [/citat] Vem har sagt att jag ska leka med min kompis och min livlina? De ska äta hamburgare och vara tysta. Eventuellt får de leka med dig.

                    Comment

                    • bewern
                      Medlem
                      • 2002-06-10
                      • 515

                      #100
                      [citat=hypatia][citat=bewern]Vad sägs om 7 oktober? [/citat] Det är ett bra datum!
                      [citat]Jasså. Vi duger inte längre som lekkamrater. Du måste ha andra lekkompisar. [/citat] Vem har sagt att jag ska leka med min kompis och min livlina? De ska äta hamburgare och vara tysta. Eventuellt får de leka med dig. [/citat]
                      Weee. Fabbo´ bewern får vara lekfarbor.
                      Om någonting verkar vara för bra för att vara sant så är det nog inte det.

                      Gammalt djungelordspråk.

                      Comment

                      • bewern
                        Medlem
                        • 2002-06-10
                        • 515

                        #101
                        Re: Preliminärbokning

                        Uppdaterad träfflista:

                        25/5 Towel day
                        Impact
                        J.Rönnberg
                        @nders
                        Theon
                        Freestyler
                        bewern
                        hypatia

                        4/6 Uteätardagen
                        Impact
                        m_soderlund
                        J.Rönnberg
                        M.Cheragi
                        PeW
                        bewern

                        6/8 5-kamp på Grönan
                        Impact
                        m_soderlund
                        J.Rönnberg
                        Dryden
                        Theon
                        PeW
                        Nicrosoft
                        :stefan:
                        bewern
                        aasah <-nyanmäld

                        Personer som noterat intresse, men inte anmält sig/alt inte sagt datum:
                        Brantis
                        bassebhu
                        hopparn
                        OlleBoop
                        marja

                        Så ligger det till. Någon som vill ändra på sin anmälan? Nyanmälan? Avhopp? Medtar kompisar?
                        Last edited by bewern; 2005-05-25, 20:37.
                        Om någonting verkar vara för bra för att vara sant så är det nog inte det.

                        Gammalt djungelordspråk.

                        Comment

                        • Marcus E
                          Medlem
                          • 2002-05-26
                          • 1294

                          #102
                          Jag tror inte att jag vågar komma med tanke på hur få som kom sist...
                          Mvh, Marcus

                          Vid problem med ovanstående inlägg, kontakta den ansvarige inläggsförfattaren.

                          Comment

                          • Impact
                            Medlem
                            • 2004-09-03
                            • 606

                            #103
                            [CITAT=lekledaren]
                            Weee. Fabbo´ bewern får vara lekfarbor.[/CITAT]Yeejjj! Jag vill vaja med å leka. Kan vi leka gubben i lådan?
                            Ordning håller endast den som är för lat för att leta.

                            Comment

                            • @nders
                              Moderator
                              Marsvin
                              • 2000-06-30
                              • 26914

                              #104
                              Jag kan meddela att tröjan nu har återfunnits! Theon var inte så långt ifrån sanningen!
                              @aviddevguy

                              Comment

                              • hypatia
                                Medlem
                                • 2001-02-20
                                • 1325

                                #105
                                Ah, ordningen är återställd.

                                Igår när jag var och handlade i butiken tvärs över gatan iklädd min tröja, småflinade killen i kassan och sa: "schysst t-shirt" och "jag väntar på filmen" med trånande blick.
                                Det är första gången någon utanför wF har förstått vad Towel Day är för något.

                                Comment

                                Working...