wF-träff våren 2005 i Stockholm

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • PeW
    Medlem
    • 2000-06-20
    • 6839

    #151
    Vänstertecknad lämnar W-O för 4/6

    Comment

    • bassebhu
      Moderator
      • 2001-11-20
      • 4028

      #152
      [citat=PeW]Vänstertecknad lämnar W-O för 4/6 [/citat]Samma här. Min bror fyller så han kommer ner på besök. Kan hända att vi rör oss i de trakterna, men räkna inte med mitt ljuvliga deltagande =/
      bassebhu - din kompis bland kompisar

      Om du mot förmodan inte är nöjd med kompositionen av ovanstående inlägg,
      eller att det helt enkelt inte nådde upp till dina förväntningtar - var god:

      Rapportera till bassebhu

      Comment

      • m_soderlund
        Medlem
        • 2002-09-18
        • 4733

        #153
        Vänstertecknad är osäker vad gäller morgondagen.

        Comment

        • J. Rönnberg
          Medlem
          • 2005-01-06
          • 620

          #154
          Verkar vara risk för dåligt väder imorgon, kanske dags för en plan C? Skulle vara kul om det kunde komma några.

          [citat=m_soderlund]Vänstertecknad är osäker vad gäller morgondagen. [/citat]

          Det är alltid för sent att back ur .
          www.johnnyronnberg.se
          “I have a really good reason to be loaded to night… I have been drinking all day.”

          Comment

          • nitro2k01
            Forumvärd
            • 2003-08-26
            • 7630

            #155
            Tenta imorgon, 15-19, innan måste jag plugga...
            Gameboy Genius - Foto: Gatukonst och elektronikporr
            Internklippning:
            1) Snaggning av fångar.
            2) Klippning frisörer emellan.

            Comment

            • Theon
              Medlem
              • 2002-01-19
              • 1567

              #156
              Jag testade restauranttälten åt er under gårdagen när solen sken.

              Klart godkänt (när det är vackert väder)

              Den får alltid rätt till slut som tänker rätt från början

              Comment

              • J. Rönnberg
                Medlem
                • 2005-01-06
                • 620

                #157
                [citat=Theon]Jag testade restauranttälten åt er under gårdagen när solen sken.

                Klart godkänt (när det är vackert väder)

                http://member.webforum.nu/3170/kungsan050602-2.jpg [/citat]

                Härligt med människor som offrar sig för sina medmänniskor .
                www.johnnyronnberg.se
                “I have a really good reason to be loaded to night… I have been drinking all day.”

                Comment

                • m_soderlund
                  Medlem
                  • 2002-09-18
                  • 4733

                  #158
                  Vilken tid rör det sig om imorrn??

                  Comment

                  • Impact
                    Medlem
                    • 2004-09-03
                    • 606

                    #159
                    13:00
                    Ordning håller endast den som är för lat för att leta.

                    Comment

                    • m_soderlund
                      Medlem
                      • 2002-09-18
                      • 4733

                      #160
                      Var?

                      Comment

                      • Impact
                        Medlem
                        • 2004-09-03
                        • 606

                        #161
                        http://www.webforum.nu/showthread.ph...81#post1051781
                        Ordning håller endast den som är för lat för att leta.

                        Comment

                        • Dryden
                          Medlem
                          • 2002-08-03
                          • 12245

                          #162
                          [citat=:stefan:]6 augusti däremot, då smäller det i femkampen! [/citat]

                          /Red: det var ju inte alls en söndag. Det är ju en lördag. PalmDesktop lurade mig när jag la in händelsen. "S" var veckans sista dag. Jag tror jag får ställa om så att veckan börjar med en måndag även där.
                          Last edited by Dryden; 2005-06-04, 05:42.
                          resebloggen # twitter # instagram

                          Comment

                          • bassebhu
                            Moderator
                            • 2001-11-20
                            • 4028

                            #163
                            [citat=Dryden][citat=:stefan:]6 augusti däremot, då smäller det i femkampen! [/citat]

                            ...synd bara att det är en söndag. [/citat]Kyrkbesök eller bingo?
                            bassebhu - din kompis bland kompisar

                            Om du mot förmodan inte är nöjd med kompositionen av ovanstående inlägg,
                            eller att det helt enkelt inte nådde upp till dina förväntningtar - var god:

                            Rapportera till bassebhu

                            Comment

                            • dAEk
                              Medlem
                              • 2004-02-25
                              • 1777

                              #164
                              Vill inte träffa er och vill heller inte att ni träffar mig, det är helt enkelt bäst för alla parter att det blir som det blir. [även om jag tycker lite synd om er]

                              Uppskatta min ärlighet.

                              [edit: hoppas ni får det apkul iaf]
                              David Shamloo-Ekblad

                              Go Habs! Go Team Canada! | For music addicts: Last.fm, SongMeanings

                              Comment

                              • Dryden
                                Medlem
                                • 2002-08-03
                                • 12245

                                #165
                                [citat=bassebhu]Kyrkbesök eller bingo? [/citat]Kyrkbingo.
                                resebloggen # twitter # instagram

                                Comment

                                Working...