Vänstertecknad lämnar W-O för 4/6
wF-träff våren 2005 i Stockholm
Collapse
X
-
[citat=PeW]Vänstertecknad lämnar W-O för 4/6 [/citat]Samma här. Min bror fyller så han kommer ner på besök. Kan hända att vi rör oss i de trakterna, men räkna inte med mitt ljuvliga deltagande =/bassebhu - din kompis bland kompisar
Om du mot förmodan inte är nöjd med kompositionen av ovanstående inlägg,
eller att det helt enkelt inte nådde upp till dina förväntningtar - var god:
Rapportera till bassebhuComment
-
-
Verkar vara risk för dåligt väder imorgon, kanske dags för en plan C? Skulle vara kul om det kunde komma några.
[citat=m_soderlund]Vänstertecknad är osäker vad gäller morgondagen. [/citat]
Det är alltid för sent att back ur
.
www.johnnyronnberg.se
“I have a really good reason to be loaded to night… I have been drinking all day.”Comment
-
Tenta imorgon, 15-19, innan måste jag plugga...Gameboy Genius - Foto: Gatukonst och elektronikporr
Internklippning:
1) Snaggning av fångar.
2) Klippning frisörer emellan.Comment
-
Jag testade restauranttälten åt er under gårdagen när solen sken.
Klart godkänt (när det är vackert väder)
Den får alltid rätt till slut som tänker rätt från börjanComment
-
[citat=Theon]Jag testade restauranttälten åt er under gårdagen när solen sken.
Klart godkänt (när det är vackert väder)
http://member.webforum.nu/3170/kungsan050602-2.jpg [/citat]
Härligt med människor som offrar sig för sina medmänniskor
.
www.johnnyronnberg.se
“I have a really good reason to be loaded to night… I have been drinking all day.”Comment
-
-
-
Ordning håller endast den som är för lat för att leta.Comment
-
[citat=:stefan:]6
augusti däremot, då smäller det i femkampen!
[/citat] 
/Red: det var ju inte alls en söndag. Det är ju en lördag. PalmDesktop lurade mig när jag la in händelsen. "S" var veckans sista dag. Jag tror jag får ställa om så att veckan börjar med en måndag även där.
Last edited by Dryden; 2005-06-04, 05:42.Comment
-
[citat=Dryden][citat=:stefan:]6
augusti däremot, då smäller det i femkampen!
[/citat] 
...synd bara att det är en söndag. [/citat]Kyrkbesök eller bingo?bassebhu - din kompis bland kompisar
Om du mot förmodan inte är nöjd med kompositionen av ovanstående inlägg,
eller att det helt enkelt inte nådde upp till dina förväntningtar - var god:
Rapportera till bassebhuComment
-
Vill inte träffa er och vill heller inte att ni träffar mig, det är helt enkelt bäst för alla parter att det blir som det blir. [även om jag tycker lite synd om er]
Uppskatta min ärlighet.
[edit: hoppas ni får det apkul iaf]Comment
Oderland
Collapse
Comment